پی سی آیا آقای بارلاگ به رونمایی از ادامه‌ی God of War در رویداد بعدی پلی‌استیشن اشاره دارد؟ - پی سی

دقایقی پیش شرکت سونی پس از ماه‌ها سکوت را شکست و در توییتر رسماََ تایید کرد که رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ در بامداد پنجشنبه‌ی این هفته (۱۶ سپتامبر) از ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. ما انتظار داریم اطلاعات تکمیلی از جمله قیمت و تاریخ عرضه مشخص شود اما سونی اعلام کرد که تمرکز اصلی برروی پروژه‌های داخلی و برخی بازی‌های ترد-پارتی خواهد بود.

در کنار تمامی این موارد احتمال وجود یک سورپرایز وجود دارد، رونمایی که هیچ‌کس انتظارش را ندارد. دقایقی پیش آقای کوری بارلاگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War 2018، به رویداد بعدی پلی‌استیشن واکنشی جالب و طنز‌آمیر نشان داد. وی در این باره توییت زیر را منتشر کرد:

من فکر می‌کنم که در باره‌ی این شنیده باشم. آیا این کنسول برای بازی کردن است؟ درست است؟ امیدوارم بتواند Pong را اجرا کند.

ممکن است این توییت معنای چندانی نداشته باشد اما ما می‌دانیم که استودیوی سانتامونیکا (SantaMonica) بیش از یک سال و نیم می‌شود که کار برروی پروژه‌ی جدید خود را آغاز کرده است و همچنین برخی منابع در زمان برگزاری رویداد ماه ژوئن به حضور این استودیو در رویداد اشاره کرده بودند. شاید نمایش بازی به رویداد ماه سپتامبر موکول شده باشد. آقای بارلاگ در انتشار توییت‌های طنز آمیز و شیطنت‌های مختلف سابقه دارد بنابراین نباید چیزی را جدی گرفت اما هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها