پی سی آمار جدیدی از فروش بازی Sakuna: Of Rice and Ruin منتشر شد - پی سی

استودیوی اکس‌سید گیمز (XSEED Games) امروز آمار تازه‌ای را از بازی Sakuna: Of Rice and Ruin در دسترس قرار داد که می‌تواند برای بسیاری از بازی‌بازان جالب توجه باشد. در همین راستا، ویدئوی دیگری هم از این عنوان عرضه شده است که در ادامه قابل مشاهده خواهد بود.

به نظر می‌رسد که سبک شبیه‌سازی کشاورزی هنوز هم تازگی و جذابیت خاص خود را دارد و برای عده‌ی زیادی به هیچ وجه تکراری نشده است. شاید Sakuna: Of Rice and Ruin را بتوان یکی از بهترین‌ها در این ژانر به حساب آورد که ماه گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و باید گفت که تا این جا استقبال بسیار خوبی از آن شده است. به نقل از اعضای تیم سازنده، بیش از ۵۰۰ هزار نفر برای خرید این عنوان اقدام کرده‌اند که در نوع خود بی نظیر است.

به منظور افزایش هواداران Sakuna: Of Rice and Ruin، سازندگان برنامه‌هایی را دارند و باید دید که تا چه اندازه در این زمینه موفق خواهند بود. این کار برای آن‌ها ضروری است؛ چرا که این عنوان در حال حاضر با آثاری نظیر Stardew Valley وارد رقابت تنگاتنگی شده است.

مانند نسخه‌های قبلی این سری، در این عنوان هم باید کنترل شخصیتی به نام Sakuna را به دست گرفته و وارد جزیره‌ای مملو ار رمز و رازهای مختلف بشوید. او در یکی از روزها مشغول گشت و گذار در این جزیره می‌شود که خانه‌ای متروکه را در آن یافته و کنجکاو می‌شود که در مورد آن اطلاعاتی کسب کند. سپس او تلاش می‌کند که آن جا را بازسازی کرده و در زمین‌های اطراف آن به فعالیت‌هایی نظیر کشاورزی بپردازد تا نیازهای خود و سایر افراد آن جا را برطرف نماید. پس در صورتی که علاوه‌بر سبک‌ شبیه‌سازی کشاورزی از علاقه‌مندان به عناوین اکشن و نقش‌آفرینی هم هستید، Sakuna: Of Rice and Ruin را به هیچ وجه از دست ندهید.

خبر خوب دیگر این است که به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Sakuna: Of Rice and Ruin قرار است تا چند روز دیگر در اختیار طرفداران قرار گیرد که محتویات فراوانی را به آن اعمال می‌کند. بی شک این به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی نقش موثری در پیشرفت این اثر خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید نقدها و نمرات آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید. ضمنا امروز ویدئویی از آن هم در دسترس قرار گرفته است که در پایان قابل تماشا و دریافت خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.