پی سی آمار جدیدی از فروش بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر شد - پی سی

شرکت نینتندو امروز دست به عرضه‌ی آمار دیگری از بازی Animal Crossing: New Horizons زد تا بسیاری از بازی‌بازان و هواداران را شگفت‌زده کرده باشد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص، ما را در ادامه همراهی کنید.

اگر از طرفداران سری Animal Crossing باشید، حتما می‌دانید که تا به حال نسخه‌های جذابی از آن به دست بازی‌بازان رسیده است و جدیدترینش را هم باید Animal Crossing: New Horizons به حساب آورد. این بازی اوایل امسال به صورت انحضاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و خیلی سریع عده‌ی فراوانی را هم به خود جذب کرد. علاوه‌بر محتویاتی که از ابتدا در این عنوان وجود داشت، تیم سازنده همواره برای طراوت و تازگی آن تلاش کرده است. در همین راستا، هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌های بسیار مهمی برای آن عرضه می‌گردد تا رضایت هواداران بیشتر از قبل شود. جالب است بدانید که اکثر این به‌روزرسانی‌ها، محیط بازی را هم با توجه به فصول مختلف تغییر می‌دهند که نباید این قضیه را در پرطرفدار شدن آن نادیده گرفت. چند روز قبل هم اطلاعاتی از به‌روزرسانی فصل زمستان این اثر به دست هواداران رسید که برای مطالعه‌ی این خبر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. شرکت نینتندو هم به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و نشر Animal Crossing: New Horizons را به عهده داشته است.

بی شک Animal Crossing: New Horizons را باید یکی از موفق‌ترین بازی‌های موجود برروی نینتندو سوییچ به حساب آورد؛ چرا که تا این جا به رکورد سریع‌ترین فروش ممکن در کنسول ذکر شده رسیده است. البته این قضیه از همان روزها و ماه‌های اول قابل حدس بود. حال گفته می‌شود که فروش نسخه‌ی دیجیتالی این بازی در کشور ژاپن از ۶ میلیون نسخه عبور کرده است که آمار جالب توجهی به شمار می‌رود. ژاپن یکی از کشورهایی است که از عناوین کنسول‌های نینتندو به شدت استقبال می‌کند. به طور مثال، بازی New Super Mario Bros. در سال ۲۰۰۶ و برای کنسول نینتندو DS به محبوبیت فراوانی نزد این افراد دست پیدا کرد و آمار فروش آن، موجب شگفتی منتقدان و حتی خود طرفداران شد.

با توجه به این که تنها ۸ ماه از انتشار نسخه‌ی فیزیکی Animal Crossing: New Horizons می‌گذرد، آمار گفته شده تا این لحظه از نگاه نینتندو بسیار خوب بوده و مطمئنا آن‌ها پروژه‌های دیگری را هم در دستور کار قرار خواهند داد. یکی از این برنامه‌ها، به‌روزرسانی فصل بهار است که تا چند وقت دیگر جزئیات تکمیلی آن منتشر می‌شود و ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر هنوز هم با Animal Crossing: New Horizons آشنایی ندارید، باید بگوییم که با اثری ماجراجویی و شبیه‌سازی زندگی سر و کار داریم. شما در این عنوان هدایت کاراکتر دلخواه خود را به دست می‌گیرید و باید به انجام کارهایی همچون حل معماها، کشف رمز و رازها؛ کشاورزی، دامپروری و برگزاری جشن‌های مختلف بپردازید. بنابراین در صورتی که از دوست داران این آثار هستید، عنوان ذکر شده قطعا برای شما ایده‌آل و سرگرم کننده خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.