پی سی آماری از تعداد بازی‌بازان بازی Genshin Impact منتشر شد - پی سی

شرکت میهویو (miHoYo) پس از گذشت تنها چهار روز از انتشار بازی Genshin Impact، دست به کار شد و آماری از تعداد بازی‌بازان آن را در دسترس قرار داد که می‌تواند جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

Genshin Impact از سری آثار نقش‌‌‌آفرینی و اکشن به صورت رایگان است که در آن باید در دنیایی به نام Teyvat به ماجراجویی پرداخته و سفرتان را آغاز کنید. سلاح‌ها و امکانات جالبی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا از آن‌ها به درستی در مقابل دشمنان فراوانتان بهره ببرید. از ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به تنوع در شخصیت‌ها و توانایی‌ها اشاره کرد و ضمنا از داستان خوبی هم برخوردار است و احتمالا این قضیه موجب جلب رضایت بازی‌بازان خواهد شد. از دیگر نکات برجسته‌ی این عنوان باید رمز و رازهای فراوان موجود در گیم‌پلی، بخش آنلاین و امکان سفر و شکار را نام برد. لازم به ذکر است که میهویو به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.

طبق اعلام تیم سازنده، آگاه شدیم که Genshin Impact تاکنون بیش از ۱۷ میلیون بار توسط دارندگان گوشی‌های هوشمند دریافت و تجربه شده که در نوع خود آمار بی نظیری به حساب می‌آید. ضمن این که بازی برروی پلتفرم‌های دیگری هم در دسترس قرار دارد و قطعا عده‌ی بیشتری هم‌اکنون مشغول تجربه‌ی آن هستند. همچنین این تیم قصد دارد تا به منظور افزایش محبوبیت بازی، برنامه‌هایی نظیر انتشار به‌روزرسانی‌ها و عرضه‌ی آن برروی کنسول نینتندو سوییچ را عملی کند. Genshin Impact هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول پلی‌استیشن ۴ و سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این عنوان می‌توانید نقدها و نمرات آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.