پی سی نسخه‌ی نینتندو سوییچ The Outer Worlds به‌ زودی یک بهینه‌ساز دریافت خواهد کرد - پی سی

پس از تایید عرضه‌ی یک بهینه‌ساز برای بهبود نسخه‌ی نینتندو سوییچ The Outer Worlds، اخیراً استودیوی ورچوئس (Virtuos) و شرکت پرایویت دیویژن (Private Division) رسماً تاریخ انتشار را اعلام کرده‌اند و تصاویری را از بهبود‌های اعمال شده در بخش فنی و جلوه‌های بصری به اشتراک گذاشته‌اند.

بازی The Outer Worlds، اثر نقش آفرینی استودیوی ابسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، سال گذشته توسط پرایویت دیویژن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد استقبال بازی‌بازان و منتقدین قرار گرفت. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان در اوایل سال جاری راهی کنسول ترکیبی نینتندو شد و امکان تجربه‌ی بازی را برروی این پلتفرم نیز فراهم کرد.

اما متاسفانه به دلیل مشکلات عملکرد و همچنین کیفیت جلوه‌های بصری، این نسخه از بازی تجربه‌ی ایده‌ آلی محسوب نمی‌شود. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ، توسعه دهنده‌ی آن یعنی استودیوی ورچوئس تایید کرد که در حال کار برروی یک بهینه‌ساز برای بهبود بازی است، اما فعلاً نمی‌تواند زمان مشخصی را برای انتشار آن اعلام کند.

حال طبق توییت جدید حساب رسمی The Outer World، این بهینه‌ساز در تاریخ ۳۰ مهر (۲۱ اکتبر) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، پرایویت دیویژن قصد دارد تا در تاریخ ۱ آبان (۲۲ اکتبر) نیز به بازی‌بازان نینتندو سوییچ اجازه دهد تا این بازی را با تخفیف تهیه کنند. حال با این‌که در حال حاضر جزئیات دقیق این بهینه‌ساز منتشر نشده‌اند، اما توسعه دهندگان چندین تصویر مقایسه‌ای را به اشتراک گذاشته‌اند که به افزایش میزان جزئیات محیط در بهینه‌ساز جدید اشاره می‌کنند.

در نهایت بد نیست یادآوری کنیم که هفته‌ی آینده رسماً شاهد پایان انحصار زمانی یک ساله‌ی The Outer World در فروشگاه اپیک گیمز خواهیم بود. پس اگر به دنبال این هستید تا این عنوان را به فهرست عناوین خود در استیم اضافه کنید، در تاریخ ۲ آبان (۲۳ اکتبر) قادر به انجام این‌ کار خواهید بود.

بازی The Outer World هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از این‌جا مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.