پی سی تریلری از گیم‌پلی بازی Samurai Warriors 5 عرضه شد - پی سی

استودیوی کوئی تکمو (Koei Tecmo) که در روزهای اخیر اطلاعات فراوانی را پیرامون بازی Samurai Warriors 5 در دسترس قرار داده بود، امروز هم ویدئویی از گیم‌پلی آن را عرضه کرد که برای بسیاری از افراد جالب توجه خواهد بود.

دیگر چیزی تا انتشار بازی Samurai Warriors 5 باقی نمانده است و عده‌ی زیادی در انتظار تجربه‌ی آن هستند. به همین دلیل است که این روزها تریلرها و تصاویر زیادی از این بازی در دسترس قرار می‌گیرد تا هواداران بیش از پیش با آن آشنایی پیدا کنند. امروز یک ویدئو از گیم‌پلی و ابتدای این عنوان منتشر شد که بخش‌های قابل توجهی از آن را به تصویر می‌کشد.

پنجمین نسخه از فرنچایز Samurai Warriors، وقایع پس از جنگ Onin را روایت می‌کند. این بازی در مجموع در مورد دو جبهه‌ی مخالف یکدیگر است که هر یک به رهبری افرادی به نام Nobunaga Oda و Mitsushida Akechi اداره می‌شود. این دو فرقه به خون یکدیگر تشنه بوده و مدام در حال جنگ هستند. شما باید با انتخاب خود در یکی از این گروه‌ها قرار گرفته و نبردهای دلچسبی را تجربه نمایید. قابل ذکر است که دو استودیوی امگا فورس (Omega Force) و کوئی تکمو به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده دارند.

به گفته‌ی تیم سازنده، طراحی شخصیت‌های بازی Samurai Warriors 5 زمان زیادی برده است. بیش از ۲۷ کاراکتر قابل انتخاب در منوی این اثر دیده می‌شود که احتمالا تعداد آن‌ها در آینده افزایش خواهد یافت. البته برخی از این شخصیت‌ها در نسخه‌های پیشین هم حضور داشته‌اند و حضور دوباره‌ی آن‌ها می‌تواند هواداران را ذوق‌زده کند. سیستم مبارزات این نسخه نسبت به گذشته با تفاوت‌هایی همراه بوده که این موضوع بازخوردهای مثبت و منفی فراوانی را به دنبال داشته است.

بازی Samurai Warriors 5 قرار است در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ (۲۷ جولای ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در خصوص عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی این بازی فعلا مطلبی منتشر نشده است و باید دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت این ویدئو اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.