پی سی به‌روزرسانی فصل پاییز بازی Animal Crossing: New Horizons به‌زودی منتشر می‌شود - پی سی

شرکت نینتندو امروز جزئیات بیشتری را از جدیدترین به‌روزرسانی بازی Animal Crossing: New Horizons در دسترس قرار داد که می‌تواند برای طرفداران جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید شاهد این اطلاعات باشید.

Animal Crossing: New Horizons از سری آثار شبیه‌سازی زندگی است که در آن باید کنترل شخصیت دلخواهتان را به دست گرفته و به انجام کارهایی نظیر ماهیگیری، مزرعه‌داری و امثال آن‌ها بپردازید. از ویژگی‌های خوب این بازی باید به انتشار به‌روزرسانی‌های فراوان از سوی سازندگان اشاره کرد که اکثرشان هم مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. چندی پیش یک به‌روزرسانی برای این عنوان عرضه شد که یافتن Custom Designها را ساده‌تر کرد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. بد نیست بدانید که نینتندو وظیفه‌ی ساخت و انتشار Animal Crossing: New Horizons را به عهده داشته است.

به نقل از تیم سازنده، جدیدترین به‌روزرسانی بازی Animal Crossing: New Horizons در روزهای آینده در دسترس قرار می‌گیرد. از محتویات این به‌روزرسانی باید به تغییر محیط و حال و هوای بازی به مناسبت فصل پاییز خبر داد. همچنین همان‌طور که می‌دانید، رویداد هالووین در راه است و نینتندو برای آن هم برنامه‌هایی دارد. قرار است لباس بسیاری از شخصیت‌ها تغییر کند و همچنین بخش‌های تازه‌ای به آن اضافه شود. در صورت دریافت اخبار بیشتر از این به‌روزرسانی نظیر تاریخ دقیق انتشار، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.