پی سی برای کسب تروفی‌ها در بازی‌های پلی‌استیشن ۵ جوایز مختلفی درنظر گرفته خواهد شد - پی سی

اخبار پیرامون پلی‌استیشن حاکی از آن هستند که سونی احتمالاً جوایز ویژه‌ای نظیر آیتم‌های دیجیتالی برای کسانی که علاقه‌مند به جمع‌آوری تروفی‌های بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ هستند درنظر بگیرد.

با آغاز کوچ به نسل نهم، سونی نشان داد که قصد دارد تا با اعمال تغییرات اساسی در سیستم عامل کنسول آینده‌ی خود، به رفع مشکلات فعلی سیستم عامل کنسول پلی‌استیشن ۴ بپردازد. از همین‌رو، به‌نظر می‌رسد که سونی در تلاش است تا با درنظر گرفتن جوایزی نظیر آیتم‌های دیجیتالی، به بیهوده‌بودن جمع‌آوری تروفی‌ها پایان داده و انگیزه‌ی مضاعفی به بازی‌بازان جهت تکمیل کامل بازی‌ها بدهد.

اخیراً در کنار به‌روزرسانی سیستم تروفی‌های پلی‌استیشن، خبری مبنی بر افزوده شدن قابلیت رهگیری تروفی‌ها توسط وب‌سایت پلی‌استیشن فرانسه منتشر شد که سریعاً از این صفحه حذف گردید. اما موضوع روشن این است که سونی در حال تلاش برای اعمال تغییرات اساسی در سیستم تروفی‌های پلی‌استیشن ۵ است و قصد ندارد تا عرضه‌ی این کنسول اخبار رسمی از تغییرات آن منتشر کند. به‌دنبال این موضوع، اخیراً مواردی توسط بازی‌بازان از ویدیوی رابط کاربری پلی‌استیشن ۵ کشف شده که به تعلق گرفتن آواتار و بنر در ازای کسب تروفی‌ها به بازی‌بازان دارد.

در واقع، تصاویری که مستقیماً از این ویدیو و بازی Destruction AllStars ثبت شده است، حاوی مواردی هستند که آواتارها و بنرهای این بازی را به کسب تروفی‌های طلایی و برنزی آن مرتبط می‌کند. از طرفی دیگر، تاکنون مشخص نشده که تروفی‌های دیگر نظیر پلاتینیوم بازی‌ها حاوی چه جوایزی خواهند بود و به‌نظر می‌رسد که پلی‌استیشن ۵ برای کسب این تروفی جوایز ارزشمندتری برای بازی‌بازان درنظر بگیرد و به صحت این موضوع از طریق اعلانیه‌ی اخیر وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن مبنی بر ارزشمند شدن تمامی تروفی‌ها می‌توان پی برد.

البته این نکته باید درنظر گرفته شود که دریافت جایزه در ازای کسب تروفی حداقل برای ساکنین قاره‌ی امریکای شمالی چندان هم موضوعی تازه نیست. در حقیقت، اگر حساب کاربری شما مربوط به این ناحیه است، علاوه بر دسترسی به وب‌سایت Sony Rewards (که اخیراً طی به‌روزرسانی قابلیت تبدیل تروفی به امتیاز از آن حذف شد)، می‌توانید تا با کسب تروفی‌های بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ نظیر Horizon: Zero Dawn و Bloodborne، تم‌ها و آواتارهای بازی را به‌صورت رایگان و از طریق ایمیل خود دریافت کنید. همچنین سونی اخیراً اکشن فیگور شخصیت LEGO Spider-Man و چندین مورد دیگر را به صورت قرعه‌کشی به دریافت کنندگان تروفی‌های مختلف اعطا کرد اما به‌نظر می‌رسد که این امر در کنسول پلی‌استیشن ۵ با سهولت بسیار بیشتری صورت بگیرد.

اما همانطور که اشاره شد، وب‌سایت Sony Rewards با دریافت تروفی‌ها و تبدیل آن‌ها به امتیاز، پول قابل استفاده در محصولات سونی و پلی‌استیشن را در اختیار بازی‌بازان قاره‌ی امریکای شمالی قرار می‌داد که اخیراً توسط یک به‌روزرسانی این قابلیت را حذف شده دید. همچنین، این بدان معناست که احتمالاً به‌زودی این سرویس به صورت جهانی و با اعمال تغییرات اساسی و شاید در قالب و بستر دیگری در اختیار بازی‌بازان قرار بگیرد.

کنسول پلی‌استیشن ۵، کمتر از یک ماه دیگر و در دو مرحله روانه‌ی بازار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.