پی سی ایستراگی در نسخه‌ی دمو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War پیدا شد - پی سی

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War شرکت اکتیویژن (Activiosn) از همان روز‌های اول انتشار به نسل بعدی کنسول‌ها راه خواهد یافت. قبل از انتشار بازی در ماه نوامبر ، بازیبازان این فرصت را پیدا کرده‌اند که به لطف بیشترین میزان دانلود نسخه‌ی آزمایشی در تاریخ Call of Duty این عنوان را زودتر از موعد مقرر انتشارش به صورت آزمایشی تجربه کنند، اما معلوم است که رازهای عمیق‌تری برای کشف در نسخه‌ی آزمایشی Black Ops Cold War وجود دارد که فراتر از مکانیک گیم‌پلی آن و در ادامه به یکی از این‌ها اشاره خواهیم داشت .

کاربری در سایت ردیت(Reddit) به نام Neur0r دیروز در پستی به رشته‌های اعداد پنهان شده در تصاویر پس زمینه اطراف منوی نسخه‌ی آزمایشی اشاره کرد. با گرفتن این اعداد و اجرای آن‌ها از طریق اتاق مطالعه الکترونیکی CIA (قانون آزادی اطلاعات CIA)، جایی که می‌توان به اسناد طبقه بندی نشده قبلی دسترسی داشت. طرفداران Black Ops Cold War می‌توانند تعدادی از اسناد مربوط به دوره‌ی زمانی بازی آینده را ببینند. به عنوان مثال، یک سند که آن‌ها توانستند انتخاب کنند تماس با UHVR بود که در نزدیکی شروع جنگ سرد در ۱۳ آگوست ۱۹۴۶ ثبت شد و در سال ۲۰۰۷ از طبقه بندی خارج شد. این گزارش مکالمه‌ی بین یک عامل سیا و دو منبع اطلاعاتی در مورد افراد در مونیخ بانکر ۱ / BP / 5 ارائه می‌دهند. برخی دیگر از آن‌ها اسناد بزرگتری مانند گزارش هیئت بررسی ویژه‌ی ۱۹۸۷ برای رئیس جمهور رونالد ریگان است که در این بازی ظاهر می‌شود.

باید دید آیا اسنادی که Neur0r یا اسناد مخفی دیگر می‌تواند نقشی در روایت بازی داشته باشد ، اما واقعیت این است که این اعداد به عنوان ایستراگ در دسترس هستند، تنها یک نشانه از کار زیاد است. بازآفرینی دوره‌ی زمانی همان‌طور که نشان داده شده است، برخی از اتفاقات با تاریخ همراه خواهند بود، اما تری‌آرچ (Treyarch) و ریون سافت‌ور (Raven Software) تحقیقات خود را انجام داده‌اند. قبل از انتشار Black Ops Cold War ، طرفداران این مجموعه می‌توانند به لطف جشن‌های هالووین در عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone ، حالت زامبی را تجربه کنند. رویداد Haunting of Verdansk در Modern Warfare و Warzone حالت‌های مرتبط با زامبی، موارد تزئینی جدید که بر اساس امتیازات به‌ دست آمده و موارد دیگر را اضافه می‌کند.بیش از ۳۰۰ میلیون بازیباز از سال گذشته Call of Duty: Mobile را بازی کرده‌اند و آن را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. اینکه آیا توجه به جزئیات در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War که توسط اسناد مخفی CIA نشان داده شده، نشانه‌ی موفقیت قریب الوقوع آن است یا خیر ، باید در ماه‌های آینده مشخص شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.