پی سی ۱٫۹ میلیون نسخه‌ی دیجیتالی از بازی Watch Dogs: Legion در ماه اکتبر به فروش رفته است - پی سی

مرکز آمار سوپردیتا (SuperData) به‌تازگی آخرین آمار فروش دیجیتالی و درآمد بازی‌های مختلف در ماه اکتبر را منتشر کرده است. در این آمار، فروش جالب توجه عنوان Watch Dogs: Legion به چشم می‌خورد. طبق آمار ارائه شده، حدود ۱٫۹ میلیون نسخه از این بازی به صورت دیجیتالی تنها در سه روز به فروش رفته است.

فروش بسیار خوب نسخه‌ی دیجیتالی عنوان Watch Dogs: Legion، رکورد فروش نسخه‌ی قبلی این مجموعه یعنی بازی Watch Dogs 2 را شکسته است. در گزارشی که در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد، تنها ۴۶۱ هزار نسخه از بازی Watch Dogs 2 به صورت دیجیتالی به فروش رفته بود. با در نظر گرفتن آمار فروش فیزیکی در ایالات متحده، بازی Watch Dogs: Legion بر اساس گزارش گروه NPD سومین عنوان پرفروش ماه اکتبر بوده است که بدون شک یک موفقیت بزرگ برای یوبی‌سافت (Ubisoft) محسوب می‌شود.

عرضه‌ی بازی Watch Dogs: Legion با مشکلات فنی مختلفی همراه بوده است. بازی‌بازان نسخه‌های رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس سری اکس در این بازی با مشکل از دست رفتن فایل‌های دخیره مواجه شدند. طبق اطلاعات منتشر شده، با عرضه‌ی یک به‌روزرسان در اوایل ماه دسامبر این مشکل برطرف خواهد شد. همچنین بخش آنلاین این بازی که یک حالت Co-Op تا چهار بازی‌باز را به همراه ماموریت‌های منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد، در ماه آینده‌ی میلادی اضافه می‌شود.

بازی Watch Dogs: Legion هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و تحت عنوان «لندن و هزاران قهرمان» مطالعه کنید. همچنین اگر قصد خرید بازی را دارید، پیشنهاد ویدئوی هایلایت را مشاهده کرده و با نکات پیش از خرید این اثر آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.