پی سی گیم‌پلی کوتاهی از بازی WRC 9 برروی پلی‌استیشن ۵ منتشر شد - پی سی

ویدئوی جدید، به صورت رسمی گیم‌پلی بازی روی کنسول نسل نهمی سونی را نمایش می‌دهد و انتشار بازی در زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ را تایید می‌کند.

زمان بسیار کمی تا عرضه‌ی رسمی کنسول‌های نسل نهم باقی مانده است و بازی‌های زیادی برای آن‌ها تایید شده‌اند. این‌بار نوبت به WRC 9: World Rally Championship رسیده تا با انتشار یک گیم‌پلی کوتاه، انتشار بازی در زمان عرضه‌ی کنسول را تایید کند.

WRC 9 ادامه دهنده‌ی سری بازی‌های World Rally Championship است و توسط توسعه‌دهنده‌ی فرانسوی، یعنی کیلوتون (Kylotonn) یا کی‌تی ریسینگ (KT Racing) ساخته شده است. این بازی در ماه سپتامبر توسط نیکون (Nacon) منتشر شد. در بازی جدید شاهد فیزیک طبیعی ماشین‌ها، آب و هوای واقع گرایانه و نقشه‌های متنوع هستیم.

گیم‌پلی جدید، اجرای بازی روی پلی‌استیشن ۵ را به نمایش می‌گذارد. WRC 9 با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول جدید سونی اجرا خواهد شد. جزئیات زیادی با تماشای ویدئوی جدید برداشت نمی‌شود و تنها شاهد نمایش رانندگی کلی بازی هستیم.

در این گیم‌پلی، ۳ خودروی مختلف که هرکدام در مسیر و آب و هوایی متفاوت قرار دارند، مشاهده می‌شوند. مورد اول، مسیری ساحلی در هنگام طلوع خورشید، دومی مسیری در حومه‌ی شهر در طول روز و سومی مسیری باز و سنگی به همراه تماشاچیان را نشان می‌دهند. در هنگام رانندگی، چندبار زاویه‌ی دید تغییر می‌کند و تاحدودی با حالت سوم شخص و اول شخص آشنا می‌شویم. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی جدید را تماشا کنید:

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P |دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

در انتهای گیم‌پلی می‌بینیم که WRC 9، یکی از بازی‌های زمان عرضه (لانچ تایتل) پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. به علاوه، کاربران اکس‌باکس سری اکس/اس و سوییچ هم می‌توانند این بازی را تجربه کنند. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵، بازی اصلی را ارتقا داده و محتوای به‌روزرسانی Blind Jumps را هم شامل می‌شود. این به‌روزرسانی ۶ مسیر جدید، راننده‌ی جدید و بخش عکاسی (Photo Mode) را به بازی اضافه می‌کند. در ضمن، به گفته‌ی کی‌تی ریسینگ، WRC 9 از قابلیت‌های جدید دوال سنس استفاده خواهد کرد. دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ می‌توانند به صورت رایگان نسخه‌ی نسل جدید بازی را دریافت کنند.

بازی WRC 9 در حال حاضر برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و سوییچ در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.