پی سی گوشی های گلکسی M33 5G، گلکسی A33 5G و گلکسی A53 5G سامسونگ تائیدیه BIS را دریافت کردند - پی سی

سامسونگ قرار است در سال ۲۰۲۲ چندین گوشی میان‌رده ۵G معرفی کند و حالا سه مورد از آن‌ها در ادارده استاندارد هند (BIS) لیست شده‌اند.

این سه گوشی با شماره مدل‌های SM-M336BU/DS، SM-A336E/DS و SM-A536E/DS اشاره به نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی گلکسی M33 5G، گلکسی A33 5G و گلکسی A53 5G دارند.

مطالب مرتبط:

گوشی گلکسی M33 مجهز به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ خواهد بود، در حالیکه گلکسی A53 در برخی مناطق مجهز به اگزینوس ۱۲۰۰ و در برخی کشور با یک تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد. البته با توجه به اینکه هنوز تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ به‌طور رسمی عرضه نشده است هنوز مشخص نیست که این موضوع چه تاثیری روی تاریخ عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ خواهد داشت. ضمنا گلکسی M33 انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت.

سامسونگ

گوشی گلکسی A53 از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد و یک دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز روی آن وجود خواهد داشت.

از طرفی، گوشی گلکسی A33 مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰p+ خواهد بود و از شارژ سریع ۱۵ وات برای باتری ۵۰۰۰ میای‌آمپرساعتی خود بهره خواهد برد. این گوشی نیز با جک هدفون ارائه خواهد شد و انتظار می‌رود هر دو گوشی گلکسی A33 و A53 در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و نارنجی عرضه بشوند.

گبکسی a53
گبکسی A53

ما هنوز نمی‌دانیم که این سه گوشی در چه تاریخی معرفی خواهند شد، اما از آنجائیکه سامسونگ سری گلکسی S22 خود را در ماه فوریه رونمایی خواهد کرد احتمالا این سه گوشی قبل از آن تاریخ معرفی بشوند.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.