پی سی گوشی تاشوی اپل تا قبل از سال 2023 عرضه نخواهد شد - پی سی

در حالی که اپل هر سال نسخه‌ی جدیدی از گوشی آیفون را به بازار عرضه می‌کند اما این شرکت هنوز به بازار گوشی‌های تاشو، جایی که سامسونگ بر آن سلطنت می‌کند، ورود پیدا نکرده است. با این وجود، گفته می‌شود که اپل در نظر دارد تا اولین گوشی تاشوی خود را در سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار کند.

راس یانگ، تحلیلگر مشهور، اخیراً در گزارشی اعلام کرده که اپل اولین گوشی تاشوی خود را در تاریخی نامشخص بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد داد. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که اپل مراحل طراحی تاشوی اختصاصی خود را آغاز کرده است چرا که این شرکت به‌تازگی چندین نمونه صفحه نمایش تاشو را از سامسونگ خریداری کرده است. گفته می‌شود که ال جی نیز دیگر تامین‌کننده‌ی صفحه نمایش گوشی تاشوی اپل خواهد بود.

اپل جزو معدود شرکت‌هایی است که هنوز در بازار گوشی‌های تاشو حضور پیدا نکرده است و این در حلی است که علاوه بر سامسونگ، شرکت‌هایی مانند هوآوی و شیائومی نیز این نوع گوشی‌ها را به بازار عرضه کرده‌اند. همچنین شرکت اوپو نیز قصد دارد تا در تاریخ ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر) اولین گوشی تاشوی خود با نام فایند N را روانه‌ی بازار کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا در آینده این گوشی‌ها جایگزین گوشی‌های هوشمند معمولی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها