پی سی کپی‌برداری از Zelda | نقدها و نمرات بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm - پی سی

اگر از طرفداران Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm باشید، حتما می‌دانید که این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. حال پس از گذشت یک سال، نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز به دست بازی‌بازان رسید و در ادامه می‌توانید شاهد نقدها و نمرات آن باشید.

Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm از سری عناوین اکشن، ماجراجویی و جهان‌باز است که در آن می‌توانید با کاراکترهای دوست داشتنی همراه شده و سفر هیجان انگیزی را شروع کنید. بی شک رمز و رازهای بسیاری در دومین نسخه از این سری وجود دارد تا به کشف آن‌ها بپردازید. یکی از تفاوت‌های این نسخه نسبت به قبل این است که تنها نیستید و گروهی قدرتمند شما را همراهی خواهند کرد. داستان این بازی به هزار سال قبل‌تر از نسخه‌ی اول برمی‌گردد و جهان آن هم گایا (Gaia) نام دارد که نسبت به گذشته بهتر و پرمحتواتر است. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm باید به بیش از ۱۵ ساعت گیم‌پلی، مبارزات هیجان انگیز با دشمنان و باس‌ها و توانایی ارتقای مهارت‌ها اشاره داشت که بی شک دوست داران این سبک‌ها را به خود جذب خواهد کرد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در مورد این اثر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

قابل ذکر است که استودیوی کرن‌فاکس اند برادرز (Cornfox and Brothers) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm را به عهده داشته است. ضمنا این بازی هیچ گونه بخش آنلاین و چند نفره‌ای ندارد و تمام قسمت‌ها را باید به صورت آفلاین و تک نفره طی کنید. از این نکات که بگذریم، امروز منتقدان مشهور دنیای بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را در مورد این عنوان عرضه کرده‌اند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

Nintenderos 8.5/10

Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm یک بازی بسیار زیبا با محیطی چشم نواز است که طرفداران نسخه‌ی قبلی و همچنین سبک‌های اکشن و ماجراجویی از آن استقبال خواهند کرد. این بازی شباهت فراوانی به Zelda دارد، هر چند که سازندگان سعی داشته‌اند تا تفاوت‌هایی را برای اثرشان در نظر بگیرند.

NintendoWorldReport 8/10

بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm یکی دو مشکل اساسی دارد که باید در اسرع وقت توسط تیم سازنده رفع شود. داستان بازی نیز بامزه و گیرا است، البته کمی قابل حدس به نظر می‌رسد. پازل‌های آن تا حد زیادی چالش برانگیز و سرگرم کننده هستند و نباید آن‌ها را از دست داد. به هر شکل Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm یکی از برترین عناوین ماجراجویی برروی نینتندو سوییچ است و پیشنهاد می‌کنیم که علاقه‌مندان به سبک گفته شده آن را از دست ندهند.

Nintendo Enthusiast 8/10

Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm مانند نسخه‌ی اول خود مشکلات عجیب و غریبی دارد و دلیل آن هنوز هم مشخص نیست. تیم سازنده برای ساخت این اثر از Zelda الهام گرفته است؛ البته که به حد و اندازه‌ی این سری جذاب نمی‌رسد. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این بازی باید به سیستم مبارزات خوب، جهان زیبا، پازل‌های درگیر کننده و سرعت خوب اشاره داشت.

GAMING TREND 6.5/10

بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm برروی کنسول نینتندو سوییچ تجربه‌ی بهترین نسبت به iOS بود و کنترل شخصیت‌ها راحت‌تر از گذشته شده است. البته هنوز هم نواقص زیادی در آن به چشم می‌خورد که متاسفانه بسیاری از آن‌ها قابل رفع نخواهند بود.

SCREEN RANT 6/10

Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm در گذشته برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گرفته بود و از همان زمان مقایسه‌های فراوانی پیرامون آن و سری Zelda انجام می‌شد. پس از بررسی‌های فراوان، متوجه شدیم که سری ذکر شده بسیار بهتر از این بازی است و اگر از علاقه‌مندان به سبک‌های اکشن و ماجراجویی هستید، آن را اولویت قرار دهید.

nintendolife 6/10

تیم سازنده‌ی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm می‌توانست زمان بیشتری را برای ساخت گیم‌پلی آن صرف کند تا با عنوانی با جزئیات بیشتر سر و کار داشتیم. در صورتی که دوست دار ژانرهای اکشن و ماجراجویی هستید، بهتر است نسخه‌های سری Zelda را برروی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنید. قیمت این بازی نیز بیش از حد زیاد است و شاید بازی‌بازان به همین دلیل از خرید آن صرف نظر کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.