پی سی کپکام ویدئوی جدیدی را منتشر کرده است که داستان Resident Evil 7 را جمع‌ بندی می‌کند - پی سی

همان‌طور که می‌دانید، داستان بازی Resident Evil Village بر روی شخصیت Ethan Winters تمرکز دارد. کسانی که عنوان Resident Evil 7 را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که Ethan اولین بار به عنوان شخصیت اصلی در آن بازی معرفی شد. حال از آن جایی که ممکن است برخی بازی‌بازان نسخه‌ی هفتم Resident Evil را تجربه نکرده باشند، کپکام تصمیم گرفته است تا داستان این عنوان را به صورت خلاصه جمع بندی کند.

توسعه‌دهندگان در طی مصاحبه‌های مختلف در مورد شخصیت Ethan Winters و تلاش آن‌ها برای نشان دادن خصوصیات بیشتر او در بازی Resident Evil Village صحبت کرده‌اند. حال در این فاصله که طرفداران قدیمی سری منتظر عرضه‌ی بازی مورد انتظار کپکام هستند، ویدئوی جمع بندی داستان Resident Evil 7 می‌تواند بازی‌بازان را جدید را نیز برای تجربه‌ی Resident Evil Village آماده کند. در نظر داشته باشید که این ویدئو بسیار کوتاه است و تنها بخش‌های مهم داستان بازی را یادآوری می‌کند.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.