پی سی کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو [تماشا کنید] - پی سی

شیائومی چند روز پیش از گوشی‌های شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو رونمایی کرد و حالا یک کانال یوتیوبی به نام WekiHome کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو را منتشر کرده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

همانطور که در ویدیو دیده می‌شود، با برداشتن قاب پشت گوشی می‌توان بورد اصلی و ماژول دوربین را در قسمت بالا، باتری را در قسمت مرکزی و اسپیکرها و موتور هپتیک لرزشی را در قسمت پایین مشاهده کرد.

مطالب مرتبط:

برای خارج کردن بورد اصلی لازم است که اکثر کانکتورها، دوربین‌ها و قطعات داخل دستگاه بیرون آورده شوند. ما همچنین می‌بینیم که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز به یک سینک حرارتی، فویل مسی و یک صفحه حرارتی VC بزرگ است که ابعادی برابر ۲۹۰۰ میلیمتر مربع دارد.

دانلود ویدیو ۱۰۸۰p

شیائومی ۱۲ پرو اولین هندستی است که از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX 707 سونی استفاده می‌کند. در کنار این دوربین از دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN1 سامسونگ نیز استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز ۷ تکه‌ای با لرزشگیر اپتیکی و دو دوربین دیگر از یک لنز ۵ تله‌ای تله‌فوتو و یک لنز ۶ تکه‌ای فوق‌عریض که در ویدیو مشاهده می‌کنید استفاده می‌کنند. دوربین سلفی گوشی هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

رم و حافظه داخلی شیائومی ۱۲ پرو روی بورد اصلی گوشی قرار دارند و هر دو توسط شرکت SK Hynix با استانداردهای LPDDR5 و UFS 3.1 ساخته شده‌اند. از طرفی، موتور لرزشی هپتیک این گوشی تا اندازه‌ای قابل مقابسه با موتور Taptic آیفون ۵ است.

همانطور که می‌دانید، شیائومی ۱۲ پرو از یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی آمولد LTPO بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تامین می‌کند.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.