پی سی کارگردان مشهور، جان کارپنتر، نسبت به عنوان Valhalla ابراز علاقه نشان داد - پی سی

یکی از کارگردانان بزرگ سینما نسبت به بازی  Valhalla ابراز علاقه نشان داد و به نظر می‌رسد اوقات خوشی را با آن سپری کرده است.

کارگردان فیلم‌های سینمایی، جان کارپنتر (John Carpenter)، با بازی‌های ویدیویی غریبه نیست اما به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه از سری مشهور یوبی‌سافت (Ubisoft) توانسته او را به شدت سرگرم کند. جان کارپنتر که کارگردانی فیلم The Thing را بر عهده داشته است در توییتر نوشت “یک بازگشت عالی به فرنچایز” و سپس متذکر شد که دنیای‌باز این اثر “به زیبایی طراحی شده ” و همچنین “گیمپلی عالی است”. وی قبلاََ نیز در مورد بازی‌های ویدیویی مختلفی صحبت کرده بود. در سال ۲۰۱۷ کارپنتر متذکر شد که اوقات زیادی را صرف تجربه‌ی Destiny 2 کرده است. از طرفی لازم به ذکر است که او در بخش روایتی FEAR 3 نیز همکاری داشت و همچنین همیشه خواستار ساخت فیلمی بر اساس سری Dead Space بوده است. هر جا که حرفی از محیط علمی‌تخیلی و المان ترس وجود داشته باشد، نام آقای کارپنتر نیز دیده می‌شود.

مدت‌ها پیش نیز هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در بازی خود اشاراتی به یکی از فیلم‌های کارپنتر با نام Escape from New York داشته است اما کارپنتر با شکایت از کوجیما موافقت نکرد چرا که طبق توضیحات ارائه شده، کوجیما قبلاََ این اجازه را از وی گرفته بود.

بازی در میان بازی‌بازان نیز به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است اگرچه این محبوبیت و موفقیت با توجه به علاقه‌ی بازی‌بازان به وایکینگ‌ها پیش‌بینی می‌شد. این عنوان همچنان رکوردهای بزرگی را برای شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) ثبت می‌کند. بازی در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود توانست بیش از هر عنوانی دیگری در این مجموعه به فروش برسد و به بزرگ‌ترین عرضه‌ی تاریخ فرنچایز Assassin’s Creed تبدیل شود. یوبی‌سافت چه از نظر بهبود عملکرد و چه از نظر ارائه‌ی محتویات اضافه‌ی پولی و رایگان برای مدت زیادی از این عنوان پشتیبانی خواهد کرد. (تا اواخر سال ۲۰۲۱) چند روز پیش به‌روزرسانی تازه‌ای برای این عنوان در دسترس قرار گرفت که علاوه بر حل بسیاری از مشکلات، امکان انتخاب بین دو گزینه‌ی Quality Mode و Performance Mode را برای کاربران کنسول‌های نسل جدید فراهم می‌کند.

بازی Valhalla هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم سعید آقابابایی و از طریق این لینک مطالعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.