پی سی کارخانه تسلا در برلین فعالیت خود را از ماه آینده آغاز می‌ کند - پی سی

کارخانه‌ی تسلا در برلین، اولین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌ی خودروسازی این شرکت در اروپا بوده و به‌نظر می‌رسد که فرآیند تولید خودروهای تسلا در این کارخانه به‌زودی آغاز خواهد شد. بر اساس گزارش خبرگزاری آلمانی Automobilwoche، این کارخانه تنها منتظر دریافت مجوز از سوری دپارتمان محیط زیست آلمان بوده و پس از آن، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

قرار است که کارخانه‌ی برلین تسلا از ماه دسامبر شروع به فعالیت کرده و تا پایان نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ تعداد ۳۰ هزار خودرو را تولید کند. در ابتدا قرار بود که فرآیند تولید خودروهای تسلا در این کارخانه در ماه ژوئن آغاز شود اما این شرکت در آن زمان نتوانست تا مجوز مورد نیاز را به‌دست بیاورد. گفته می‌شود که این کارخانه در هر هفته تعداد ۱۰۰۰ خودرو را تولید خواهد کرد و پس از مدتی نرخ تولید آن افزایش خواهد یافت. تسلا همچنین در نظر دارد تا در سال آینده یک کارخانه‌ی باتری‌سازی را نیز در اطراف برلین راه‌اندازی کند.

نظر شما در مورد خودروهای شرکت تسلا چیست؟ به‌نظر شما آیا شرکت‌های خودروسازی آلمانی می‌توانند در اروپا با این شرکت آمریکایی رقابت کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 29 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها