پی سی ویژگی Quick Resume اکس‌باکس دائما بهبود می‌یابد - پی سی

به تازگی جیسون رونالد (Jason Ronald)، کارگردان مدیریت برنامه‌های اکس‌باکس، در مورد ویژگی جذاب جدید کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس/اس یعنی Quick Resume صحبت کرده است و گفته که مشکلات این ویژگی رفع خواهند شد و دائما شاهد بهبود آن خواهیم بود. همچنین بازخورد هواداران در تصمیمات و به‌روزرسان‌های بعدی تاثیرگذار خواهد بود.

وقتی صحبت به نسل نهم می‌رسد، یکی از ارتقاهای مهمی که هر دو شرکت سونی و مایکروسافت تبلیغات زیادی حول آن انجام داده‌اند، تعویض هارد دیسک‌های قدیمی با SSD است. اگر آن قدر خوش‌شانس هستید که موفق به خرید یکی از سه کنسول جدید شده‌اید، حتما تا همین حالا متوجه بهبود چشم‌گیر زمان بارگذاری شده‌اید و اگر یکی از کنسول‌های جدید مایکروسافت را خریداری کرده‌اید، از ویژگی Quick Resume لذت برده‌اید. Quick Resume از آن ویژگی‌هایی است که تا قبل نداشتن آن، فکر نمی‌کردیم که به آن نیاز داشته باشیم. اما این ویژگی بسیار مناسب کنسولی است که سرویس اشتراگی Xbox Game Pass را هم دارد. البته Quick Resume به دلیل مشکلات فنی، هم اکنون برروی برخی عناوین غیر فعال است، اما مایکروسافت در حال کار برروی آن است تا شاهد تجربه‌ی کم‌نقصی باشیم.

جیسون رونالد در اپیزود جدید پادکست اکس‌باکس میجر نلسن (Major Nelson)، در مورد ویژگی Quick Resume صحبت کرد. او گفت که تیم اکس‌باکس به سختی در حال کار برروی رفع مشکلات این ویژگی است و بسیاری از عناوینی که در ابتدا با Quick Resume همگام نبودند، هم اکنون از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. او گفت که آن‌ها دائما به بهبود Quick Resume فکر خواهند کرد و بازخورد هواداران هم در نظر خواهند گرفت:

ما ویژگی Quick Resume را برای ۲۰ بازی دیگر اکس‌باکس سری اکس و اس از جمله Gears 5 و Yakuza: Like a Dragon فعال کردیم و همین هفته هم شاهد فعال شدن این ویژگی برای Assassin’s Creed Valhalla بودیم. در آینده هم با شرکای خود همکاری می‌کنیم تا این ویژگی را تا حد ممکن کم‌نقص کنیم. ما به بازخورد جامعه‌ی بازی‌بازان نسبت به Quick Resume گوش می‌کنیم تا متوجه مشکلات و درخواست آن‌ها شویم.

Quick Resume بدون شک ویژگی بسیار کارآمدی است و متاسفانه فعلا خبری از ویژگی مشابه‌ای برروی پلی‌استیشن ۵ نیست. البته SSD هر سه کنسول آن قدر سریع هستند که بدون این ویژگی هم شاهد بهبود سرعت تعویض بازی‌ها می‌بودیم، اما باز هم نمی‌توان کارایی Quick Resuem را انکار کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.