پی سی ویژگی های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در بخش مقاومت [تماشا کنید] - پی سی

مقاومت بدنه و صفحه نمایش گوشی‌های تاشو یکی از موضوعاتی بوده که کاربران همیشه نسبت به آن نگرانی داشته‌اند. با این وجود، سامسونگ در هر نسل از گوشی‌های تاشوی خود پیشرفت‌هایی را ایجاد کرده و حالا گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را با مقاومت بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی به بازار عرضه کرده است.

سامسونگ امروز ویدیویی از این گوشی‌ها منتشر کرده است که در آن به جمع‌بندی ویژگی‌های جدید آن‌ها می‌پردازد. مهم‌ترین تغییر ایجادشده در نسل سوم گوشی‌های سری زد این شرکت، دریافت استاندارد IPX8 و مقاومت آن‌ها در برابر آب است. همچنین این گوشی‌ها از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس و بدنه‌ی آلومینیومی بهره برده‌اند که مقاومت آن‌ها در برابر ضربه را افزایش داده‌اند.

سامسونگ در طراحی صفحه نمایش گلکسی زد فولد و فلیپ ۳ از شیشه‌ی فوق باریک و یک لایه‌ی محافظ جدید استفاده کرده که امکان تاشدن آن تا ۲۰۰ هزار بار را می‌دهد. این یعنی شما می‌توانید تا ۵ سال روزانه ۱۰۰ بار این گوشی‌ها را باز و بسته کنید. سامسونگ همچنین در بخش لولای گوشی‌ها از فناوری جدید استفاده کرده که تا حد ممکن از ورود گرد و غبار به گوشی جلوگیری می‌کند. البته این گوشی‌ها به‌طور کامل در برابر گرد و خاک مقاوم نیستند و بهتر است در محیط‌های خاکی از آن‌ها استفاده نشود.

نظر شما در مورد گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ چیست؟ به‌نظر شما آیا سامسونگ می‌تواند در سال آینده نیز به عملکرد خوب خود در بازار گوشی‌ها تاشو ادامه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها