پی سی ویدئوی جعبه گشایی کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس منتشر شد | زیرنویس فارسی اختصاصی اضافه شد - پی سی

به تازگی برخی از اصحاب رسانه‌ موفق شده‌اند ویدئویی از جعبه گشایی کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت منتشر کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به ویدئوی جعبه گشایی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس داشته باشیم.

طبق اطلاعاتی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت سرانجام به اشخاص نام‌دار صنعت بازی‌های ویدئویی این اجازه را داده است تا ویدئویی از جعبه گشایی کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس منتشر کنند. شما در ادامه می‌توانید یکی از این ویدئوها که توسط و‌ب‌سایت گیم اینفورمر (Game Informer) برای جعبه گشایی دو کنسول اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس منتشر شده است را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود زیرنویس فارسی اختصاصی

کنسول پرچم‌دار شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس با قیمت ۴۹۹$ و کنسول ارزان‌قیمت‌تر نسل نهمی این کمپانی یعنی اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹$ در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) به صورت جهانی در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

همچنین فراموش نکنید که شرکت مایکروسافت در تاریخ دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ (۹ نوامبر ۲۰۲۰) ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران برنامه‌هایی را برای طرفداران خود تدارک دیده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.