پی سی ویدئوی جدیدی از لباس Into the Spider-Verse بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد - پی سی

اگرچه شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) مطمئناً محبوب‌ترین مرد عنکبوتی دنیای مارول است اما دیگر به تنهایی این لقب ابرقهرمانی را یدک نخواهد کشید و شخصیت مایلز مورالز (Miles Morales) در کنار او می‌تواند این نقش را بر عهده داشته باشد.

البته باید در نظر داشت که شخصیت مایلز مورالز یک نام تازه در دنیای ابرقهرمانی مارول به شمار می‌آید و به اندازه‌ی نام پیتر پارکر قدمت ندارد اما می‌توان گفت که پس از معرفی شدن وی به سرعت به محبوبیت بالایی در دنیای سینمایی و انیمیشن رسید و حال قرار است به صورت جدی وارد دنیای بازی‌های ویدئویی شود. در سال‌های اخیر و به لطف انیمیشن فوق‌العاده‌ی Spider-Man: Into the Spider-Verse، محبوبیت شخصیت مایلز مورالز به اوج خود رسید و شاید همین امر سبب شد که شرکت سونی و استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) تصمیم گرفتند بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برای این شخصیت توسعه دهند و از پتانسیل‌های بالای آن استفاده‌ی لازم را ببرند. حال به نظر می‌رسد که استودیوی توسعه‌دهنده قصد دارد یک ادای احترام کامل به انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse داشته باشد و جای تعجبی نیست که این اقدام مورد توجه بسیاری از بازی‌بازان و علاقه‌مندان به دنیای مارول و شخصیت مرد عنکبوتی قرار گیرد.

اخیرا در صفحه‌ی رسمی بخش پلی‌استیشن شرکت سونی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام شد که لباس ویژه‌ی Into the Spider-Verse به همراه انیمیشن‌های جالب آن یکی از لباس‌هایی است که بازی‌بازان می‌توانند در بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به تن کنند. توسعه‌دهندگان استودیوی اینسومنیاک گیمز علاوه بر طراحی ظاهری دقیق این لباس ویژه، پاپ‌آپ‌های جالب هنگام مبارزات و نرخ فریم پایین‌تری برای حرکات و انیمیشن‌های این لباس در نظر گرفته‌اند که علاوه بر خلاقیت و جذابیت بسیار زیاد، بتوانند کاملا به فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse وفادار باشند.

عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر گردد. طبق گزارش‌هایی که به تازگی اعلام شدند، تاریخ انتشار نقد و بررسی‌های این بازی از سوی منتقدان به زودی و در روز ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) منتشر خواهد شد. شما در پایان می‌توانید ویدئوی مربوط به لباس Into the Spider-Verse شخصیت مایلز مورالز را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.