پی سی ویدئویی از نحوه‌ی ساخت موسیقی بازی Demon’s Souls منتشر شد - پی سی

حدود دو هفته‌ی دیگر، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی محبوب Demon Souls هم‌زمان با کنسول نسل نهمی شرکت سونی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی اصلی بازی در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه و به یکی از تاثیرگذارترین عناوین عرضه شده در نسل هفتم تبدیل شد. اگرچه تیم سازنده مصمم است تا در نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی به ریشه‌های نسخه‌ی اصلی وفادار بماند ولی در بخش‌هایی از آن مانند موسیقی، شاهد تغییراتی خواهیم بود.

کانال رسمی پلی‌استیشن امروز ویدئویی جدید را منتشر کرده و در آن به نحوه‌ی ساخت موسیقی بازی و گوشه‌ای از تغییرات آن در مقایسه با نسخه‌ی اصلی پرداخته است. اگرچه موسقی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Demon Souls براساس موسیقی اصلی ساخته شده است ولی تنظیم کننده‌ی آن با الهام از نسخه‌های جدیدتر سری مانند Bloodborne و یک همکاری نزدیک با تیم سازنده و تمرکز بر داستان هر منطقه و باس تلاش کرده است تا در کنار حفظ اصالت روح موسیقی نسخه‌ی اصلی، ابعاد آن را تا حد ممکن گسترش دهد.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Demon Souls در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری (۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار را از طریق این لینک مشاهده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.