پی سی وب‌سایت Disco Elysium به یک رونمایی در آینده‌ی نزدیک اشاره دارد - پی سی

بازی Disco Elysium یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۹ میلادی و احتمالا یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی عرضه شده در یک دهه‌ی اخیر بود. اگرچه تیم سازنده قصد داشت نسخه‌ی مربوط به کنسول‌ها را در سال ۲۰۲۰ میلادی در اختیار هواداران قرار دهد ولی مدتی است که هیچ اطلاعات جدیدی از سوی آن‌ها منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد استودیوی ZA/UM قصد دارد به سکوت خبری خود در آینده‌ی نزدیک پایان دهد.

در وب‌سایت رسمی بازی Disco Elysium به یک رونمایی جدید در آینده‌ی نزدیک اشاره شده است. اگر به این سایت مراجعه کنید، با یک صفحه که کلمه‌ی «به‌زودی» در آن نقش بسته است، روبه‌رو خواهید شد. این احتمال وجود دارد که اخبار و اطلاعاتی جدید از بازی Disco Elysium در مراسم The Game Awards منتشر شود. شاید تیم سازنده بالاخره برای اعلام تاریخ دقیق انتشار نسخه‌ی مربوط به کنسول‌ها آماده شده باشد.

Disco Elysium

در حال حاضر، بازی Disco Elysium تنها برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان «تراوشات یک ذهن بیمار | نقد و بررسی Disco Elysium» را از طریق لینک قرار داده شده، مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.