پی سی نینتندو از بازی بزرگ بعدی خود رونمایی کرد: Hyrule Warriors: Age of Calamity در راه نینتندو سوییچ - پی سی

لحظاتی پیش شرکت نینتندو از بازی جدیدی رونمایی کرد که بسیاری از طرفداران منتظر آن بودند. عنوان Hyrule Warriors: Age of Calamity برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Age of Calamity نزدیک به ۱۰۰ سال قبل از اتفاقات Breath of the Wild را روایت می‌کند. در قسمت توضیحات آمده است:

به نزاعی ملحق شوید که هایرول (دنیای سری بازی Legend of Zelda) را به زانو در آورد. با این اثر اطلاعات بیشتری در رابطه با زلدا، چهار قهرمان و جهان هایرول کسب می‌کنید. Hyrule Warriors: Age of Calamity اتفاقات صد سال گذشته‌ی Breath of the Wild را روایت می‌کند. گیم‌پلی Hyrule Warriors: The Age of Calamity شبیه به بازی‌های Hyrule Warriors و Fire Emblem Warriors خواهد بود. این اثر برروی اجرای کومبوها و قابلیت‌های خاص (با زاویه دید از بالا) تاکید دارد که البته با المان‌های استراتژیکی و سرعتی اکشن ترکیب شده است تا یک تجربه‌ی هیجان‌انگیزی ارائه شود. بازی از نظر روایتی و طراحی ارتباط مستقیم با The Legend of Zelda: Breath of THE Wild دارد. همچنین از نظر روایت با میان‌پرده‌های متعدد، صحنه‌های دراماتیک و روابط میان شخصیت‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد انتظار طرفداران را می‌کشد.

Hyrule Warriors: Age of Calamity الهام زیادی از The Legend of Zelda: Breath of the Wild گرفته است و این تنها به طراحی بصری و طراحی‌های گرافیکی محدود نمی‌شود. بسیاری از شخصیت‌های محبوب و پرطرفدار Breath of the Wild باز خواهند گشت که لینک و زلدا نیز شامل آن‌ها می‌شود. در کنار مبارزات نفس‌گیر با صدها دشمن شما شاهد معماهای بسیار جذاب نیز خواهید بود و در طول مسیر بازی سلاح‌های متعددی را دریافت می‌کنید. بدست آوردن مهارت‌های جدید، تولید مواد مختلف، خرید از مغازه‌ها و دریافت آیتم‌های مختلف نیز جزوی از این اثر خواهد بود.

همچنین در این عنوان چندین شخصیت قابل بازی مانند لینک و زلدا وجود خواهد داشت که باید در مقابل صدها دشمن قرار بگیرند و جهان بازی را از Calamity نجات دهند. این اثر توسط استودیوی اصلی نینتندو و تیم کوئی تکمو (Koei Tecmo) مراحل ساخت را طی می‌کند.

طرح روی جلد این اثر را نیز در ادامه مشاهده می‌کنید:

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در تاریخ ۳۰ آبان (۲۰ نوامبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید این اثر را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی (از فروشگاه eShop) با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار دریافت کنید. تریلری از بازی به اشتراک گذاشته شده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.