پی سی نولان نورث در بازی لغو شده‌ی Star Wars Ragtag حضور داشت - پی سی

بازی Star Wars Ragtag عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی بود که استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده داشت. با این حال به علت مشکلات و اختلاف نظر میان الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و تیم توسعه‌دهنده، روند ساخت این بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی به طور کامل متوقف و چندی بعد نیز این پروژه به طور کامل لغو شد. در همین حال، به‌تازگی اطلاعاتی جدید از این عنوان لغو شده منتشر شده است.

طبق  اطلاعات جدید ارائه شده، نولان نورث (Nolan North)، صداپیشه‌ی مشهور بازی‌های ویدئویی، در بازی Star Wars Ragtag حضور داشت. وی در مصاحبه‌ی اخیر خود گفته است که این عنوان می‌توانست به یک سه‌گانه تبدیل شود.

نولان نورث در مصاحبه با پادکست Kinda Funny به توضیح در مورد بازی لغو شده‌ی Star Wars Ragtag پرداخت. به گفته‌ی وی، این عنوان اکشن ماجراجویی دارای شخصیت‌های قابل بازی مختلفی بود. نورث در این بازی نقش یک Bounty Hunter را برعهده داشت که به عقیده‌ی وی با شخصیت هان سولو از سری Star Wars قابل مقایسه است.

وی در این باره گفت:

من نقش یک شخصیت Bounty Hunter را برعهده داشتم که با نوعی با شخصیت Han Solo شباهت داشت. همان‌طور که گفتم این شخصیت یک Bounty Hunter بود و کاملاً با شخصیت نیتن دریک (Nathan Drake) تفاوت داشت. شخصیت‌های قابل بازی دیگری نیز در Star Wars Ragtag حضور داشتند.

نورث در ادامه‌ی صحبت‌های خود از لغو شدن این بازی ابراز ناامیدی و تاسف کرد. به عقیده‌ی وی این بازی حتی می‌توانست به یک سه‌گانه تبدیل شود.

لغو شدن این پروژه مرا واقعاً ناراحت و ناامید کرد. در آن زمان آن‌ها (الکترونیک آرتس) می‌گفتند که مردم دیگر بازی‌های داستان‌محور تک‌نفره را نمی‌خواهند! این حرف‌ها واقعاً عجیب بود. داستان این بازی به گونه‌ای نوشته شده بود که حتی می‌توانست به یک سه‌گانه تبدیل شود.

چندی پیش نیز یکی از اعضای سابق استودیوی تعطیل شده‌ی ویسرال گیمز به صحبت در مورد Star Wars Ragtag و روند توسعه‌ی آن پرداخته بود که برای مشاهده‌ی خبر مربوطه می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.