پی سی نمایش تبلیغات در تلگرام آغاز شد - پی سی

تلگرام اخیراً اعلام کرده که شروع به پخش پیام‌های تبلیغاتی روی کانال‌ها و ربات‌ها می‌کند.

آن‌طور که تلگرام توضیح می‌دهد، کاربران تنها پیام‌های دارای اسپانسر یا همان تبلیغات را در کانال‌هایی با بیشتر از ۱۰۰۰ عضو مشاهده خواهند کرد. این پیام‌ها حداکثر ۱۶۰ حرف طول خواهند داشت و تنها به موضوع آن کانال مرتبط خواهند بود.

روابط عمومی این شبکه اجتماعی محبوب می‌گوید که این ویژگی فعلاً در حالت تست تنها برای تعداد محدودی از کاربران نمایش داده می‌شود. مشخصاً این ویژگی مدتی بعد به صورت کامل عرضه و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تلگرام همچنین به دنبال عرضه کامل این ویژگی برنامه دارد که شروع به اشتراک گذاشتن درآمد این تبلیغات با کانال‌هایی کند که میزبان این تبلیغات هستند. بسیاری از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی همین حالا نیز تبلیغات را در قالب پیام‌های متنی روی این پلتفرم قرار می‌دهند. تلگرام امیدوار است که این ابزار جدید شیوه منظم و بهتری را برای تبلیغ کانال‌ها و بات‌ها مهیا کند.

مطالب مرتبط:

در دسامبر سال میلادی گذشته مدیر عامل اجرایی تلگرام، پاول دورف خبر از برنامه‌ریزی برای شروع انتشار تبلیغات برای کانال‌های عمومی داد.

تلگرام تاکید کرده است که پیام‌های تبلیغاتی در چت‌های شخصی و گروه‌ها نمایش داده نخواهند شد. افزون بر این، این شبکه اجتماعی ادعا می‌کند که برای هدف‌گذاری دقیق‌تر تبلیغات از داده‌های شخصی کاربران کمک نخواهد گرفت و فعالیت آن‌ها را رصد و آنالیز نخواهد کرد.

این به معنای آن است که تلگرام فعالیت کاربران یا پروفایل آن‌ها را براساس تعامل با تبلیغات یا سایر شیوه‌های دیگر تعامل مانند لینک‌های خروجی برای اهداف تبلیغاتی به کار نخواهد گرفت.

به این ترتیب تمام کاربران یک کانال مشخص، تبلیغات مشابهی را مشاهده خواهند کرد. با این حال این شرکت گزینه‌هایی را برای تبلیغات دقیق و هدفمند ارائه خواهد داد.

برای مثال سفارش دهندگان تبلیغات می‌توانند زبان و موضوعی تقریبی کانال‌هایی که مایل هستند تبلیغاتشان در آن‌ها نمایش داده شوند را شخصاً انتخاب کنند. این اشخاص از همین حالا می‌توانند تبلیغات خود را از طریق صفحه Telegram Ad Platform سفارش دهند.

البته استفاده از تبلیغات در این پلتفرم عجیب و دور از انتظار نبود. اخیرا اعلام شد که تعداد دانلودهای تلگرام در فروشگاه گوگل پلی از مرز ۱ میلیارد گذشته است که یک رکورد جدید برای این پلتفرم پیام‌رسانی محسوب می‌شود.

همانطور که می‌دانید تلگرام در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و حالا این پلتفرم امکان برگزاری تماس‌های ویدیویی ۱۰۰۰ نفره را دارد و همچنین از طریق آن می‌توان برای میلیون‌ها شنونده سخنرانی صوتی کرد.

البته ۱ میلیارد دانلود گفته‌شده در گوگل پلی استور، به معنای همه دانلودهای این اپلیکیشن نیست، چراکه علاوه بر دستگاه‌های اندرویدی، دستگاه‌های آی او اس، کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های لینوکس و مک او اس هم از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. شما جزئیات این خبر را می‌توانید از بخش مطالب مرتبط دنبال کنید.

منبع: XDA Developers

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها