پی سی نقشه‌های جدیدی به Halo: Master Chief Collection اضافه می‌شوند - پی سی

از زمانی که مایکروسافت Halo: The Master Chief Collection را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داده است، بسیاری از طرفداران این سری از بازی مسیر طولانی‌ای را تا تکمیل شدن آن پیموده‌اند. توانایی بازی در مبارزات سری Halo و بازی چند نفره‌ به‌صورت آنلاین با دوستان همگی در پلتفرم رایانه‌های شخصی، موفقیت‌های تازه‌ای را برای مایکروسافت کسب کرده است. در حالی که این شرکت به توسعه‌ی ویژگی‌های بعدی این سری بازی‌ها ادامه می‌دهد‌، این احتمال وجود دارد که نقشه‌های چند نفره از بازی Halo جذف شده بودند در مجموعه The Master Chief موجود شود.

مجموعه‌ی Master Chief از زمان آغاز به کار در پلتفرم رایانه‌های شخصی، به روزرسانی‌های بی‌شماری را مشاهده کرده است که شامل بازی‌های اضافی، نقشه‌ها و انواع دیگر محتوا است. جدیدترین به‌روزرسانی بازی Halo 3: ODST منتشر شده است که اخیراً در دسترس همه‌ی کاربران قرار گرفت. اگرچه، به‌نظر می‌رسد به‌‍روزرسانی بعدی می‌تواند شامل محتوای Halo Online باشد. با توجه به عمر کوتاه آن، ممکن است بسیاری از افراد چیزی در مورد Halo Online ندانند یا به خاطر نیاورند. این یک نسخه‌ی کاملاً اصلاح شده از Halo 3 بود که به صورت رایگان برای بازی چند نفره‌ی آنلاین ارائه می‌شد. مایکروسافت این بازی را با همراهی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) توسعه داد، اگرچه بازی حتی قبل از نسخه‌ی آزمایشی لغو شد. مد Halo Online با عنوان ElDewrito به Halo Online اجازه می‌دهد حتی پس از حذف شدن نیز قابل بازی باشد. مایکروسافت با تیم پشتیبان خود وارد نبرد قانونی شد اما از آن زمان هیچ مشکلی پیش نیامده است. مدیر طراحی ، مکس اسزلاگور (Max Szlagor)، یک پست در وبلاگش ارسال کرد که در آن ذکر شده است که به طور بالقوه داشتن نقشه‌های چند نفره از Halo Online در مجموعه‌ی The Master Chief قابل دسترسی است. هیچ چیز قطعی دنبال نشد ، اما اینطوری که معلوم است که استودیوی ۳۴۳ در حال بررسی احتمال بازگشت بازی با برخی ظرفیت‌ها است.

مسلماً ، جالب است که چگونه ۳۴۳ توانسته است در راس همه‌ی پروژه‌های خود باقی بماند. واقعیت این است که تیم سازنده علاوه بر کارهایی که روی Halo Infinite انجام شده، در مدت زمانی که The Master Chief Collection سال گذشته روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد، توانست مطالب زیادی را ارائه دهد و این موضوع بسیار جالب است. اگرچه ، این سوال مطرح است که آیا مایکروسافت سعی می‌کند Halo Online را با برخی ظرفیت‌ها احیا کند. علی رغم اینکه مایکروسافت اقدامات حقوقی خود را علیه تیم پشتیبان ElDewrito انجام داد ، اما این شرکت ابراز علاقه کرد که با این تیم همکاری کند تا بخش چند نفره آنلاین Halo را بر روی کامپیوتر انجام دهد. اگرچه ، پورت پلتفرم رایانه‌های شخصی مجموعه‌ی Master Master به سادگی می‌تواند پاسخگوی این درخواست باشد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.