پی سی نسخه Go اندروید ۱۲ معرفی شد - پی سی

گوگل امروز نسخه گو (Go) اندروید ۱۲ را عرضه کرد. این نسخه برای دستگاه‌های رده‌پایین که فاقد سخت‌افزارهای قدرتمند هستند ارائه شده است.

در حال حاضر، حدود ۲۰۰ میلیون نفر در دنیا از نسخه گو اندروید استفاده می‌کنند و حالا نسخه گو اندروید ۱۲ قابلیت‌های بیشتری را در کنار سرعت و امنیت بالاتر در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط:

به‌گفته گوگل، نسخه گو اندروید ۱۲ حدود ۳۰ درصد سریع‌تر از نسخه قبلی است و محتواهای انیمیشنی را نیز روان‌تر اجرا خواهد کرد. در ضمن گوگل از API اندروید ۱۲ SplahScreen نیز در این نسخه استفاده کرده است که برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بسیار مفید خواهد بود و باعث خواهد شد تا اپلیکیشن‌ها هنگام لود شدن ظاهر زیبایی داشته باشند.

نسخه گو (Go) اندروید ۱۲

از طرف دیگر، نسخه گو اندروید ۱۲ با هایبرنیت کردن اپلیکیشن‌هایی که مورد استفاده نیستند باعث کاهش مصرف باتری و کاهش فضای اشغال‌شده در حافظه دستگاه خواهد شد.

در این نسخه همچنین اپلیکیشن به‌روزشده Files Go به شما کمک خواهد کرد تا فایل‌های پاک‌شده را، تا ۳۰ روز بعدتر بازگردانی کنید. ضمنا صفحه اپلیکیشن‌های اخیر، این امکان را به شما خواهد داد تا به اخبار گوش کنید و آن‌ها را به زبان دلخواه‌تان ترجمه کنید.

شما همچنین با استفاده از اپلیکیشن‌های Nearby Share و Google Play خواهید توانست در میزان مصرف دیتای خود از طریق اشتراک‌گذاری مستقیم اپلیکیشن‌ها با دستگاه‌های مجاور صرفه‌جویی کنید.

گوگل داشبورد پرایوسی اندروید ۱۲ را برای نسخه گو آن نیز ارائه کرده است. این بخش به شما نشان خواهد داد که چه اپلیکیشن‌هایی به داده‌های شما دسترسی دارند.

نسخه گو اندروید ۱۲ قرار است روی دستگاه‌هایی که از سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند اجرا شود.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.