پی سی نسخه‌ اول و دوم No More Heroes برای رایانه‌های شخصی رده بندی سنی شده‌‌اند - پی سی

No More Heroes شاید یک مجموعه‌ی بزرگ نباشد، اما این سری که معمولاً در انحصار پلتفرم‌های نینتندو بوده است، طرفداران زیادی دارد که به شدت منتظر بازی بعدی سودا ۵۱ (Suda51) و استودیوی گرس‌هاپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture) هستند. امسال شرکت مارولس (Marvelous) تصمیم گرفت تا پیش از انتشار No More Heroes 3 در سال ۲۰۲۱، عناوین No More Heroes و No More Heroes 2 را برای نینتندو سوییچ عرضه کند. حال با توجه به لیست شدن این عناوین بر روی وب‌سایت رده بندی ESRB، ظاهراً بازی‌بازان رایانه‌های شخصی نیز قادر به تجربه‌ی ماجراجویی‌های Travis خواهند بود.

کاربران انجمن ردیت (Reddit) اخیراً صفحه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی No More Heroes و No More Heroes 2: Desperate Struggle را در وب‌سایت ESRB، سازمان رده بندی سنی بازی‌های ویدئویی در آمریکا، پیدا کرده‌اند. با توجه به آماده بودن هر دو بازی، شرکت مارولس می‌تواند این عناوین را هر زمان که خواست، معرفی و عرضه کند.

نکته‌ی قابل توجه این است که این بازی‌ها تاکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه نشده‌اند و این اولین باری است که بازی‌بازان می‌توانند بر روی این پلتفرم محبوب به تجربه‌ی این عناوین بپردازند. بازی No More Heroes که بازی‌بازان را برای اولین بار با Travis Touchdown آشنا کرد، ابتدا برای کنسول نینتندو وی منتشر شد و حالا بر روی نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار دارد. البته شرکت‌های مارولس و کونامی (Konami) در سال ۲۰۱۰ یک نسخه‌ی بهبود یافته از این عنوان با نام No More Heroes: Heroes’ Paradise را برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر کردند که با بازخورد منفی بازی‌بازان مواجه شد. از طرف دیگر، بازی No More Heroes 2 تاکنون تنها در انحصار کنسول‌های نینتندو وی و نینتندو سوییچ بوده است.

البته نباید فراموش کرد که عنوان فرعی Travis Strikes Again: No More Heroes که به نوعی پیش درآمد No More Heroes 3 محسوب می‌شود نیز بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، پس از انتشار No More Heroes و No More Heroes 2 برای این پلتفرم، نه تنها بازی‌بازان رایانه‌های شخصی می‌توانند به تمام نسخه‌های مجموعه‌ی No More Heroes دسترسی پیدا کنند، بلکه جامعه‌ی بازی‌بازان این سری نیز گسترش پیدا خواهد کرد. در نهایت لازم به ذکر است که اگرچه No More Heroes 3 در حال حاضر تنها برای نینتندو سوییچ معرفی شده است، اما احتمال دارد که این عنوان نیز در نهایت راهی رایانه‌های شخصی شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.