پی سی نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - پی سی

امروز استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) در یک خبر رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی Sekiro: Shadows Die Twice به صورت عمومی در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این نسخه به عنوان یک بازی مستقل به فروش خواهد رسید اما بازی‌بازانی که نسخه‌ی معمولی آن را در اختیار دارند می‌توانند به صورت رایگان از به‌روزرسان آن استفاده نموده و از ویژگی‌های جدیدش لذت ببرند.

در این نسخه از بازی Sekiro: Shadows Die Twice، بازی‌بازان می‌توانند علاوه بر دریافت لباس‌های جدید برای مبارز خود، Formهای منحصر به فردی که برای شخصیت Wolf در نظر گرفته شده است را هنگام زنده شدن مجدد در مقابل باس‌فایت‌های بازی استفاده نمایند. همچنین علاوه بر قابلیتی که در آن بازی‌بازان می‌توانند با تمام باس‌فایت‌هایی که تاکنون شکست داده‌اند روبرو شوند، حالت Gauntlet of Strength به بازی افزوده خواهد شد که این امکان را به افراد می‌دهد در نبرد‌های چالش برانگیز و پشت سر هم با باس‌فایت‌های مختلف به مبارزه پرداخته و تا زمانی که تنها یک جان خود را از دست دهند، می‌توانند به کشتن باس‌فایت‌ها و کسب رکوردهای بهتر ادامه دهند.

همان طور که قبلا در پست وبلاگ خبری پلی‌استیشن ژاپن اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد، در بخش Gauntlet of Strength بازی‌بازان شاهد حملات و حرکات جدیدی از سوی باس‌فایت‌های بازی خواهند بود تا حس و حال مبارزه و چالش جدیدی را برای آن‌ها به ارمغان آورد. این باس‌فایت‌ها شامل Genichiro Ashina ،Father Owl ،Isshin و Sword Saint خواهند بود که هر کدام علاوه بر حملات گذشته‌ی خود از ضربات و سبک‌های مبارزه‌ای جدید بهره‌مند خواهند بود. شرکت اکتیویژن (Activision) ناشر این بازی در مورد بخش Gauntlet of Strength اظهار داشته بود که شاید در ظاهر مبارزات این بخش به مانند گذشته به نظر برسند اما هنگام تجربه‌ی آن حتی ماهرترین بازی‌بازان نیز به چالش کشیده خواهند شد. بدون شک بازی‌بازانی که خود را در تجربه‌ی عنوان Sekiro: Shadows Die Twice و مبارزه با باس‌فایت‌های آن ماهر می‌دانند، می‌توانند بار دیگر با چالش‌های این حالت لذت فراوانی ببرند و برای پیروزی تا پای جان تلاش کنند.

نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی Sekiro: Shadows Die Twice علاوه بر حالت چالش برانگیز Gauntlet of Strength و لباس‌های جدید برای شخصیت Wolf، قابلیت Remnant را نیز در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد داد. Remnantها در واقع حضور بازی‌بازان دیگر به صورت روح و موقتی در بخش داستانی به شمار می‌آیند که بازی‌بازان دیگر می‌توانند در صورت نیاز با مشاهده‌ی آن‌ها از راهنمایی‌ها و برخی نکات مهم استفاده کنند. حتی قابلیت امتیاز دادن به این Remnantها در دسترس خواهد بود اما امکان فرستادن پیام هنوز مهیا نشده است. نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی Sekiro: Shadows Die Twice هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و سرویس گوگل استدیا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.