پی سی نسخه‌ی نینتندو سوییچ Alba: A Wildlife Adventure به ‌زودی عرضه می‌شود - پی سی

استودیوی آس‌تو گیمز (ustwo Games) امروز اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Alba: A Wildlife Adventure اوایل سال آینده به دست هواداران خواهد رسید. برای مشاهده‌ی جزئیات تکمیلی در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید.

استودیوی آس‌تو گیمز که به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Alba: A Wildlife Adventure را به عهده داشته است، امروز از عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن در تاریخی نامشخص از بهار سال ۲۰۲۱ میلادی خبر داد. تاریخ دقیق انتشار این نسخه قرار است تا چند روز دیگر در دسترس قرار گیرد.

بازی Alba: A Wildlife Adventure ابتدا چند روز قبل بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌ iOS منتشر شد و استقبال نسبتا خوبی هم از آن به عمل آمد. حتی این عنوان توانست متای ۸۳ را از منتقدان دریافت کند که برای مطالعه‌ی نقدها و نمرات آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

در بازی Alba: A Wildlife Adventure باید کنترل کاراکتری دوست داشتنی و کنجکاو به نام آلبا (Alba) را به عهده گرفته و سفر طولانی و پر هیجانی را داشته باشید. این بازی به ما می‌آموزد که حتی کم سن و سال‌ترین افراد هم می‌توانند بزرگ‌ترین تغییرات را به وجود آورند. آلبا نیز همواره سعی دارد که یکی از این افراد باشد؛ چرا که بیشتر از سن خود می‌فهمد و درک بالایی از پیرامونش دارد. او به جزیره‌ای چشم نواز و دیدنی می‌رود و تلاش می‌کند که منابع و حیات وحش آن را حفظ کند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

البته این پایان کار نیست و بدیهی است که عده‌ی زیادی بخواهند مانع اهداف شما شوند. حال شما باید با ترفندهای مختلف، آن‌ها را از پیش رو بردارید. همه چیز در این عنوان نسبتا ساده است، اما گیم‌پلی و معماهای آن می‌توانند اعتیادآور باشند. از ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی باید به سلاح‌ها و شخصیت‌های متنوع شامل حیوانات اشاره داشت. موسیقی‌ها نیز در این اثر بسیار گوش‌نواز هستند و ساخت آن‌ها توسط نوازنده‌ای نام‌آشنا به نام لورنا آلوارز (Lorena Alvarez) صورت گرفته است. بنابراین در صورتی که از دوست داران ژانرهای ماجراجویی و پازلی هستید، Alba: A Wildlife Adventure را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.