پی سی نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۵ بازی The Pathless منتشر شد - پی سی

بازی مستقل Action/Adventure استودیوی جاینت اسکویید (Giant Squid) یعنی The Pathless به تازگی به صورت دیجیتالی منتشر شده است. حال به گفته‌ی این استودیو، دو نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۵ برای این بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

استودیوی جاینت اسکویید، خالق تحسین‌شده‌ی بازی Abzu، به تازگی جدیدترین عنوان خود یعنی The Pathless را منتشر کرده است که این بازی هم توانسته نقدهای بسیار مثبتی دریافت کند. این بازی هم از سبک هنری زیبا و خاصی بهره می‌برد و همچنین موسیقی آن توسط آستین وینتوری (Austin Wintory)، آهنگساز بازی‌هایی مانند Journey، ساخته شده است.

در The Pathless شما نقش یک شکارچی را بازی می‌کنید که باید به یک جزیره‌ی مرموز سفر کند تا نفرین سیاهی که گریبان آن جزیره را گرفته است از بین ببرد. شما در این بازی یک همراه عقاب هم خواهید داشت که در طول ماجراجویی‌تان به شما کمک خواهد کرد. این بازی اصالتا به صورت دیجیتالی منتشر شد، اما حالا نسخه‌های فیزیکی آن هم برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته است.

آناپرنا اینترکتیو (Annapurna Interactive)، ناشر بازی، در همکاری با اسکای‌باوند گیمز (Skybound Games)، نسخه‌ی Day One بازی را منتشر کرده است که شامل دیسک بازی و همچنین ۶ کارت هنری می‌شود. نسخه‌ی انحصاری iam8bit بازی هم از وبسایت آن قابل خریداری است که علاوه بر دیسک و ۶ کارت هنری، یک کاور اختصاصی و یک پوستر را هم شامل می‌شود.

iam8bit  وبسایتی است که نسخه‌های فیزیکی محدود و انحصاری را برای بازی‌های مستقل که اصالتا به صورت دیجیتالی منتشر شده‌اند، طراحی و عرضه می‌کند. همچنین عرضه‌ی فیزیکی آلبوم‌های موسیقی بازی هم از دیگر خدمات این وبسایت است. در واقع می‌توانید آلبوم موسیقی The Pathless برروی صفحه‌ی واینیل را هم اکنون از این وبسایت خریداری کنید.

بازی The Pathless هم اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است. فعلا خبری از انتشار نسخه‌ی اکس‌باکس این بازی نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.