پی سی نتایج بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 1 منتشر شد - پی سی

اپل تراشه‌ی A15 را در شهریورماه و به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ عرضه کرد و حالا تصاویری از اولین نتایج بنچمارک رقیب این تراشه‌ یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ منتشر شده است. این تصاویر که توسط Ice Universe، افشاگر مشهور، در دسترس قرار گرفته‌اند، رقابت تنگاتنگ این دو تراشه در بخش عملکرد گرافیکی را نشان می‌دهند.

بر اساس تصاویر منتشرشده، عملکرد این دو پردازنده در بنچمارک GFXBench T Rex یکسان بوده اما اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در آزمایش ES 3.0 حدود ۲۴ درصد بهتر و در آزمایش ۳DMark Wild Life Unlimited حدود ۱۲ درصد ضعیف‌تر از تراشه‌ی A15 بوده است. این اولین باری است که تراشه‌ای از شرکت کوالکام موفق شده تا با تراشه‌‌ی اپل رقابت کرده و عملکرد بهتری را نسبت به آن به ثبت برساند. با این وجود، هنوز نمی‌توان اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را به عنوان قدرتمندترین پردازنده‌ی موجود در بازار معرفی کرد و فعلاً باید منتظر نتیجه‌ی عملکرد این تراشه در بنچمارک‌های دیگر نیز باشیم.

نظر شما در مورد تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ چیست؟ به‌نظر شما آیا این تراشه می‌تواند در مجموع عملکرد بهتری نسبت به تراشه‌ی A15 اپل داشته باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMAena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها