پی سی موش مبارز | نقدها و نمرات بازی Mad Rat Dead - پی سی

تنها چند ساعت تا انتشار بازی Mad Rat Dead برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ باقی مانده و حال نقدها و نمرات آن توسط منتقدان تکمیل شده است. تا این جا نظرات نسبتا خوبی پیرامون این اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن‌ها باشید.

Mad Rat Dead اثری در سبک‌های ماجراجویی، پلتفرمر و اکشن به صورت دوبعدی است که در آن باید کنترل یک موش خاص را به دست گرفته و با استفاده از سلاح‌ها و مهارت‌های متنوع، از سد دشمنان و موانع فراوان عبور کنید. بدیهی است که نخستین مراحل این عنوان بیشتر به منظور آشنایی بازی‌بازان ساخته شده است و در ادامه شاهد چالش‌های عجیب و دشواری در آن خواهیم بود. بازی از حالتی موسیقی محور هم برخوردار بوده و همان‌طور که انتظار هم می‌رفت، موسیقی‌های آن با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شده است. یک بخش تمرینی هم در این بازی وجود دارد که در آن قادر هستید تا مهارت‌هایتان را ارزیابی کنید. این اثر را می‌توانید در سطوح دشواری مختلفی آغاز کنید و این به سلیقه و توانایی‌های شما بستگی دارد. همچنین قادر هستید تا پس از رکورد شکنی، آن را به صورت آنلاین با دیگر بازی‌بازان به اشتراک گذاشته و رقابت خوبی را از این لحاظ داشته باشید. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، Mad Rat Dead انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. اگر هنوز هم با این عنوان آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم تریلری از آن را از طریق این نشانی تماشا کنید.

گفتنی است که شرکت نیپون آیچی (Nippon Ichi) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Mad Rat Dead را به عهده داشته است. همچنین استودیوی کوئی تکمو (Koei Tecmo) انتشار برخی از نسخه‌های آن را به عهده داشته است. همان‌طور که گفته شد، بخش‌هایی از این بازی آنلاین بوده و بدیهی است که برای تجربه‌ی آن‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. حال نقدها و نمرات این بازی توسط ۴ منتقد مختلف به دست بازی‌بازان رسیده است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

Gaming Trend 9/10

Mad Rat Dead عوانی هیجان انگیز در سبک‌های اکشن و موسیقی محور است. واضح است که تیم سازنده در ساخت این بازی تلاش فراوانی داشته است و به همین دلیل، آن را به همه‌ی بازی‌بازان پیشنهاد می‌کنیم. موسیقی‌های این بازی بهترین ویژگی آن هستند و ریتم بسیار خوبی هم دارند. همین قضیه باعث شده است که دوباره تمایل به تجربه‌ی Mad Rat Dead داشته باشیم.

noisy pixel 8/10

Mad Rat Dead اثری پلتفرمر با موسیقی‌های فراوان است که شاید انتظارش را نداشته باشید. گیم‌پلی این بازی به شدت اعتیادآور است و داستان خوبی هم در آن به چشم می‌خورد. اگر از علاقه‌مندان به موسیقی‌های گوناگون هستید، وقت آن است که هدایت این موش دیوانه را به عهده بگیرید.

CUBED 3 8/10

می‌توان گفت که استودیوی نیپون آیچی برای ساخت Mad Rat Dead دست به اقدامی مهم زده است و با یکی از برترین آثار این استودیو سر و کار داریم. صحنه‌های اکشن فراوانی در این بازی رخ می‌دهند که هیجان خوبی را به بازی‌بازان منتقل می‌کند. سرعت هم در این بازی فاکتور بسیار مهمی در جهت پیروزی به حساب می‌آید. موسیقی‌های موجود در Mad Rat Dead را هم نباید نادیده گرفت.

SILICONERA 6/10

برخی از بخش‌های Mad Rat Dead را دوست داشتیم. موسیقی‌های آن به موقع نواخته می‌شد و حس خوبی هم داشت. البته پس از گذشت چند ساعت، این بازی برایتان تکراری به نظر خواهد رسید. گیم‌پلی این عنوان هنوز جای کار داشت و در ادامه هم می‌توان با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی، بسیاری از نواقص آن را رفع کرد. تنها باید منتظر ماند و دید که واکنش تیم سازنده در این خصوص چه خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.