پی سی مراسم Nintendo Indie World فردا برگزار خواهد شد - پی سی

اگرچه زمان زیادی از برگزاری آخرین قسمت از مراسم Nintendo Direct می‌گذرد ولی به نظر می‌رسد شرکت نینتندو در حال حاضر برروی دیگر مراسم‌های خود تمرکز کرده است. براساس اخبار منتشر شده، قسمت جدید مراسم Nintendo Indie World فردا برگزار خواهد شد.

شرکت نینتندو امروز به سراغ حساب رسمی توییتر خود رفته و اعلام کرده است که مراسم Nintendo Indie World در تاریخ ۲۵ آذر ماه سال جاری (۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران (۹ صبح به وقت اقیانوسیه) برگزار خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، در این مراسم که ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید، اطلاعاتی از عناوین مستقل معرفی شده و بازی‌های مستقل جدید در نظر گرفته شده برای کنسول نینتندو سوییچ، منتشر خواهد شد.

در حال حاضر بزرگ‌ترین بازی مستقل معرفی شده برای کنسول نینتندو سوییچ که بسیاری از کاربران نیز بی‌صبرانه منتظر آن هستند، بازی Hollow Knight: Silksong است. اگرچه تیم سازنده اطلاعات مختصری از این بازی را پیش از این در اختیار کاربران قرار داده بود ولی مراسم فردا می‌تواند فرصتی مناسب برای ارائه‌ی جزییات بیشتر به هواداران باشد. اعلام تاریخ دقیق انتشار این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ بیش از پیش می‌تواند هواداران را هیجان‌زده کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.