پی سی مدیر نوآوری بازی Everwild از استودیوی ریر جدا شد - پی سی

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، به‌تازگی مدیر نوآوری بازی Everwild از استودیوی ریر جدا شده و دیگر برروی این عنوان کار نخواهد کرد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بازی Everwild جدیدترین عنوان استودیوی ریر (Rare) محسوب می‌شود که اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد. این بازی از یک استایل هنری خاص بهره می‌برد و در یک دنیای جادویی جریان دارد. این موارد باعث شد تا توجه بسیاری به این بازی جلب شود. با این حال به نظر می‌رسد همه چیز در روند توسعه‌ی این بازی به خوبی پیش نمی‌رود.

طبق گزارش وب‌سایت VGC، آقای سیمون وودراف (Simon Woodroffe)، مدیر نوآوری بازی Everwild، اخیراً از این پروژه و ادامه‌ی کار در استودیوی ریر استعفا داده است. وی از سال ۲۰۱۲ در این استودیو مشغول به کار بود. هنوز دلایل مشخصی برای این تصمیم اعلام نشده است. با این حال آقای کریگ دانکن (Criag Duncan)، رییس استودیوی ریر اطمینان داده است که روند توسعه‌ی بازی به خوبی ادامه خواهد یافت. تاکنون فردی برای جایگزینی این مدیر نوآوری مشخص نشده است.

تا به حال اطلاعات بسیار کمی از بازی Everwild منتشر شده است. برخی از شایعات می‌گویند که این بازی از المان‌های سرویس محور برخوردار خواهد بود. در هر صورت باید منتظر اطلاعات جدید از این بازی باشیم و ببینیم تا روند توسعه‌ی این بازی به کجا خواهد رفت. این بازی برای عرضه برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اس، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.