پی سی مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی بخش داستانی بازی Star Citizen باقی مانده است - پی سی

استودیوی کلاود ایمپریم گیمز (Cloud Imperium Games) از تاخیر در انتشار بخش داستانی بازی Star Citizen که Squadron 42 نام دارد، خبر داد.

بازی Star Citizen برای مدت زمان زیادی است که در بخش آلفا قرار دارد و همواره به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن منتشر می‌شود. استودیوی کلاود ایمپریم گیمز پیش‌تر اعلام کرده بود که بتای بخش چندنفره‌ی این بازی تا سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد بازی‌بازان باید مدت زمان زیادی را برای انتشار آن منتظر بمانند.

آقای کریس رابرتس (Chris Roberts)، رییس استودیوی کلاود ایمپریوم گیمز، در این خصوص گفت:

تنها می‌توانم بگویم که بخش Squadron 42 هر زمان که آماده شود، منتشر خواهد شد و تا هنگامی که همه‌ی بخش‌ها و محتوای آن کامل نشده است، تاریخ انتشاری اعلام نخواهیم کرد. من حاضر نیستم برای ساخت یک بازی که با قلب و روح خود آن را توسعه داده‌ایم، مصالحه و سازش کنم. حتی اگر همه (از جمله من) خواهان عرضه‌ی زودتر بخش داستانی Star Citizen، این یک ضرر بزرگ برای هر فردی است که به سختی برروی پروژه کار می‌کند و همه شما منتظر آن هستید تا چیزی را ببینید که از هر نظر عالی باشد.

در بخش داستانی بازی Star Citizen شاهد حضور بازیگران مشهوری از جمله مارک همیل (Mark Hamil)، گری اولدمن (Gary Oldman)، اندی سرکیس (Andy Serkis) و برخی دیگر از بازیگران هستیم. با توجه به گفته‌های رییس استودیوی کلاود ایمپریم گیمز، به نظر می‌رسد دست کم تا سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد عرضه‌ی بتا و یا نسخه‌ی کامل بخش داستانی این بازی نخواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.