پی سی محبوب ترین ایموجی های ۲۰۲۱ مشخص شدند؛ بخند تا دنیا بخندد - پی سی

کنسرسیوم یونیکد (The Unicode Consortium) یک سازمان غیرانتفاعی است که وظیفه دیجیتالی کردن زبان جهان را به عهده گرفته است. این یعنی ۹۲ درصد از جمعیت جهان از زبانی که این شرکت مسئولیت توسعه آن را دارد، استفاده می‌کنند: ایموجی!

کنسرسیوم مذکور اخیراً محبوب‌ترین ایموجی‌های سال ۲۰۲۱ میلادی را معرفی کرده است. این کنسرسیوم پیش‌تر نیز دست به این کار زده بود اما از آن‌جایی که آخرین آمار مربوط به سال ۲۰۱۹ هستند و در سال گذشته میلادی خبری از محبوب‌ترین ایموجی‌ها نبود، می‌توان این اطلاعات را جذاب‌تر هم قلمداد کرد.

۲۰۱۹: 😂 ❤️ 😍 🤣 😊 🙏 💕 😭 😘 👍

۲۰۲۱: 😂 ❤️ 🤣 👍 😭 🙏 😘 🥰 😍 😊

همان‌طور که مشخص است، محبوب‌ترین ایموجی ۲۰۲۱، نسبت به سال ۲۰۱۹ تغییر نکرده است. در حقیقت بسیاری از ایموجی‌های دو سال پیش، هنوز هم در رتبه‌بندی ۱۰ ایموجی برتر به چشم می‌خورند. برای مثال ایموجی قلب قرمز ❤️ هنوز در رتبه دوم قرار دارد. ایموجی دو قلب صورتی 💕 اکنون در رتبه‌بندی ۱۰ ایموجی برتر قرار ندارد. ایموجی لایک 👍 از سوی دیگر، از رتبه آخر فهرست، به رتبه چهارم رسیده است.

مطالب مرتبط:

این کنسرسیوم افزون بر مشخص کردن پراستفاده‌ترین ایموجی‌های ۲۰۲۱، اطلاعات دیگری را هم حول این موضوع منتشر کرده است. شما می‌توانید همه آن‌ها را در این صفحه مشاهده کنید اما ما نیز در زیر به برخی جذاب‌ترین آن‌ها نگاه می‌اندازیم.

  • پراستفاده‌ترین ایموجی مربوط به پوشاک، تاج 👑 است.
  • در میان ایموجی‌های حیوانات، پروانه 🦋 بیشترین استفاده را داشته است.
  • استفاده از ایموجی‌های مختلف گل 💐 🌹 🥀 🌺 نسبت به هر دو دسته طبیعت و حیوانات بیشتر بوده است. احتمالاً انعطاف استفاده از این ایموجی‌ها منجر به رخ دادن این قضیه شده است.
  • پرچم‌ها کمترین محبوبیت را در میان ایموجی‌ها دارند. در میان پرچم‌ها نیز کمترین محبوبیت به پرچم کشورها مربوط می‌شود. ظاهراً کاربران به هیچ عنوان به پرچم‌ها اهمیت نمی‌دهند.

مدتی پیش ایموجی‌های جدید ویندوز ۱۱ نیز منتشر شدند و در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفتند. اگرچه این ایموجی‌ها این بار ظاهر جدیدی دارند اما برخلاف وعده قبلی مایکروسافت، ۳ بعدی نیستند و باری دیگر شاهد استفاده از طراحی بصری ۲ بعدی هستیم.

در این پکیج جدید مایکروسافت از کلیپی (Clippy) به جای ایموجی «گیره کاغذ» استفاده کرده است. در مجموع تمام ایموجی‌ها بازطراحی شده‌اند تا ظراهی روشن‌تر و رنگ‌های اشباع‌تری را به نمایش بگذارند اما فقدان ابعاد ۳ بعدی هنوز هم در آن ها به چشم می‌خورد.

هنوز مشخص نیست که آیا در آینده شاهد عرضه ایموجی‌های قابل توجه ۳ بعدی در ویندوز ۱۱ خواهیم بود یا خیر. مایکروسافت پیش‌تر در سال جاری میلادی ایموجی‌های ۳ بعدی خود را معرفی کرد؛ ایموجی‌هایی که تاکنون هرگز در عمل برای هیچ یک از محصولات مایکروسافت عرضه نشده‌اند. شما می‌توانید اخبار بیشتر مربوط به این موضوع را در قسمت مطالب مرتبط مطالعه کنید.

منبع: Android Authority

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.