پی سی مایکروسافت منوی استارت ویندوز ۱۱ را بهبود می بخشد - پی سی

مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی برای سیستم عامل خود ارائه کرد اما به نظر می‌رسد این شرکت هنوز برای نهایی کردن آن‌ها آماده نیست. با این‌حال مایکروسافت در حال تست کردن روش‌های جدیدی برای شخصی‌سازی ویندوز ۱۱ است.

کاربران در جدیدترین بیلد ویندوز ۱۱ (بلید ۲۲۵۰۹) شاهد یک منوی استارت بازطراحی‌شده خواهند بود که دارای اپلیکیشن‌های پین‌شده بیشتر یا اپلیکیشن‌های پیشنهادی بیشتر است. البته این ویژگی به هیچ‌وجه شبیه به منوی استارت ویندوز ۱۰ نیست چراکه ویندوز ۱۱ یک حالت مینیمالیستی دارد و منوی شلوغ اصلا با فلسفه آن سازگار نیست.

ویندوز ۱۱

تغییر دیگری که در جدیدترین بیلد وینذوز ۱۱ شاهد هستیم، بازگشت دوباره آیکون‌های ساعت و تاریخ به نوار ابزار این سیستم عامل است. البته اینکه مایکروسافت هنوز نتوانسته روشی برای شخصی‌سازی نوار ابزار ویندوز ارائه کند، واقعا مایه تعجب است. مایکروسافت همچنین گفته است که این تغییر برای همه کاربران اینسایدر ظاهر نخواهد شد که این هم واقعا موضوع عجیبی است.

مطالب مرتبط:

تغییر بعدی مربوط به مرورگر اج می‌شود که ظاهرا کار کردن با آن در حین استفاده از اسکرین‌ریدر مایکروسافت راحت‌تر شده است. همچنین در بیلد جدید گزینه‌های بیشتری برای ناوبری در کنترل پنل اضافه شده است.

در بیلد جدید ویندوز ۱۱ همچنین تنظمیات بیشتری مثل Advanced Sharing settings اضافه شده که جزئیات بیشتری را درباره مشخصات پرینترها و اسکنرهای شما در بخش تنظیمات نشان خواهد داد.

منبع: Engadget

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها