پی سی مایکروسافت، سونی و نینتندو به ارتقای فضای امن در بازی‌ها متعهد هستند - پی سی

همان‌طور که بسیاری از بازی‌بازان می‌دانند، برخی مواقع در فضای بازی‌های آنلاین اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد. مواردی مانند تهدید و زورگویی در این فضا بسیار دیده شده و این موضوع موجب نارضایتی بسیاری از افراد شده است. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو می‌خواهند این فضای آنلاین را به یک مکان امن و بهتر تبدیل کنند.

طبق گزارش Xbox Wire، آقای دیو مک‌کارتی (Dave McCarthy)، معاون بخش عملیاتی اکس‌باکس، اخیراً در این وب‌سایت یک مطلب طولانی را در خصوص امکان ایجاد فضایی امن‌تر در بازی‌ها منتشر کرده است. درحالی‌که این موضوع از جنبه‌ی اکس‌باکس بود، اما این شخص در خصوص هر سه شرکت بزرگ در صنعت‌ بازی‌سازی صحبت کرد.

وی در این باره گفت:

ما در اکس‌باکس با نینتندو، جامعه‌ی بازی‌بازان کنسول نینتندو سوییچ و همچنین پلی‌استیشن همسو هستیم تا از بازی‌بازانی که به تجربه‌ی بازی‌های آنلاین می‌پردازند، محافظت کنیم. این امر یک به یک روند چند بخشی احتیاج دارد؛ روشی که مزایای فناوری پیشرفته‌ و جامعه‌ی حمایتی و ماهر را در خود داشته باشد. هنگامی که برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می‌کنیم، می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم. بنابراین به سرمایه‌گذاری ، تکامل و تقویت رویکردهای خود در مورد ایمنی کاربر ادامه خواهیم داد. با ادامه این کار حفاظت از ایمنی بازی‌بازان خود و به ویژه افرادی که آسیب پذیر هستند را در اولویت قرار خواهیم داد.

آقای مک‌کارتی مواردی را که قصد دارند در این خصوص انجام دهند، شرح می‌دهد. آن‌ها خود را مسئول ایجاد یک فضا و کان بهتر در پلتفرم‌های خود، همکاری مستقیم با تنظیم‌کننده‌ها و توانمند سازی بازی‌بازان و والدین در مورد چگونگی نظارت بهتر بر تجربه‌ی بازی خود می‌دانند. حال باید منتظر ماند و دید تا این اقدامات چگونه انجام خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.