پی سی ماجراجویی با دوست داشتنی‌ها | نقدها و نمرات بازی Pikmin 3 Deluxe - پی سی

Pikmin 3 Deluxe یکی از عناوین مورد انتظاری است که بالاخره تا چند ساعت دیگر به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی تا این جا با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شده است و در همین راستا، در ادامه می‌توانید شاهد نقدها و نمرات آن باشید.

Pikmin 3 Deluxe اثری در سبک‌ ماجراجویی و استراتژی است که گیم‌پلی خاص و جذابی هم در آن دیده می‌شود. در این بازی باید هدایت موجودات دوست داشتنی و کوچکی را به عهده گرفته و ماجراجویی هیجان انگیزی را شروع کنید. در این راه مهارت‌های مختلفی را آموخته و تجهیزاتی را به منظور پیشروی بهتر به دست خواهید آورد. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی برای کنسول Wii U منتشر شد و استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان را هم در پی داشت. حال تیم سازنده تصمیم گرفته است تا نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن را با کیفیت و تجهیزات بیشتر تولید کند و باید دید که واکنش بازی‌بازان در این خصوص چه خواهد بود. برای تماشای ویدئویی از این اثر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی‌های Pikmin 3 Deluxe باید به حالت آنلاین اشاره داشت که آن را می‌توانید به دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سراسر جهان تجربه کرده و لذت ببرید. همچنین سیستم مبارزات بازی بهتر شده است و تفاوت‌هایی در جان هر یک از کاراکترها نسبت به قبل به چشم می‌خورد. سرزمین این نسخه هم به مراتب پهناورتر شده است تا ماجراجویی در آن لذت‌بخش‌تر از قبل باشد. بنابراین اگر از دوست داران سبک‌های ذکر شده هستید و کنسول نینتندو سوییچ دارید، Pikmin 3 Deluxe را به هیچ وجه از دست ندهید.

قابل ذکر است که شرکت نینتندو به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Pikmin 3 Deluxe را به عهده داشته‌ است. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، منتقدان برتر مربوط به بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را پیرامون این اثر در دسترس قرار داده‌اند که در پایان آن‌ها را مطالعه خواهیم کرد.

The Games Machine 9.3/10

Pikmin 3 هنوز هم تازگی و جذابیت خاص خود را دارد و می‌تواند عده‌ی زیادی از بازی‌بازان را به خود سرگرم کند. در نسخه‌ی جدید آن یعنی Pikmin 3 Deluxe، چالش‌های درگیر کننده‌ای به چشم می‌خورد و واضح است که سازندگان روی آن وقت گذاشته‌اند. امیدوار هستیم که در آینده به‌روزرسانی‌های خوب و مفیدی برای این عنوان در دسترس قرار گیرد.

Switch Player 9/10

زیبا، چالش‌ برانگیز و درگیر کننده؛ این صفاتی است که می‌توانیم به Pikmin 3 Deluxe اختصاص دهیم. در این بازی استراتژی می‌توان مراحل، چالش‌ها و آیتم‌های فراوانی را یافت و ساعت‌ها از آن لذت برد. بی شک Pikmin 3 Deluxe بهترین نسخه‌ی سری Pikmin است و نباید آن را از دست بدهید.

The Digital Fix 9/10

بازی Pikmin 3 Deluxe بازسازی بسیار خوبی است و می‌تواند الگوی بسیاری از استودیوها  و سازندگان بازی‌های ویدئویی به حساب بیاید. گیم‌پلی آن هم سرعت قابل توجهی نسبت به گذشته دارد و این قضیه حس هیجان خوبی را به طرفداران منتقل می‌کند. چه بازی‌باز قدیمی باشید و چه جدید، بدون شک از Pikmin 3 Deluxe غافل‌گیر خواهید شد.

Press Start 9/10

وقتی بازی Pikmin 3 برروی کنسول Wii U عرضه شد، خیلی زود عده‌ی زیادی را به خود جذب کرد و محبوبیت آن را نباید نادیده بگیریم. همین موضوع باعث شد که نینتندو برای ایجاد تغییرات مفید و انتشار آن با نام Pikmin 3 Deluxe برروی کنسول نینتندو سوییچ به فکر باشد و حال می‌بینیم که این قضیه به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است. باید اعتراف کنیم که در زمان معرفی این نسخه به هیچ وجه انتظار چنین اثری را نداشتیم و ما را شگفت‌زده کرد.

Cubed 3 9/10

Pikmin 3 بازی بسیار جذاب و خاطره انگیزی بود که مورد استقبال ما و عده‌ی فراوانی از بازی‌بازان قرار گرفت. بهترین خبر این بود که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن نیز به دستمان برسد و این اتفاق به خوبی صورت گرفت. آیتم‌ها، نقشه‌ها و امکاناتی که به این نسخه اضافه شده، بسیار خاص هستند و تنوع خوبی را به آن داده است. Pikmin 3 Deluxe کاملا ارزش وقت گذاشتن و خریدن را دارد و می‌توانید آن را با اعضای خانواده یا دوستان نیز تجربه کنید.

TRUEGAMING 8.5/10

Pikmin 3 و نسخه‌ی تغییر یافته‌ی آن با نام Pikmin 3 Deluxe را باید از برترین آثار در سبک خودشان به حساب آورد. این نسخه این بار برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است و توسعه‌ی آن نیز ایده‌ی بسیار خوبی بود. عقیده داریم که اکثر بازی‌بازان از این اثر استقبال خواهند کرد.

METRO.co.uk 8/10

چند سال از انتشار بازی Pikmin 3 می‌گذرد و حال این عنوان استراتژی محور با تغییرات گسترده‌ای همراه شده است. تجربه‌ی این بازی بیشتر از هر وقت دیگری جذاب‌تر شده است و آن را به تمام طرفداران سبک ذکر شده توصیه می‌کنیم.

CRITICAL HIT 8/10

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید تا ساعت‌ها مشغولش شوید، Pikmin 3 Deluxe می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برایتان باشد. در مجموع باید گفت که این نسخه، بازسازی فوق‌العاده‌ای است و نسبت به قبل بهتر هم شده است.

PCMAG.COM 7/10

نینتندو پس از مدت‌ها تصمیم گرفت نسخه‌ی جدیدی از Pikmin 3 را برروی کنسول نینتندو سوییچ توسعه دهد. با این که این نسخه از بخش‌های جذابی برخوردار است، اما گیم‌پلی آن کمی گمراه کننده و عجیب به نظر می‌رسد. البته ظاهرا دوست داران سبک استراتژی از این عنوان لذت خواهند برد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.