پی سی قابلیت جدید واتساپ معرفی شد؛ امکان گوش دادن به پیام های صوتی قبل از ارسال - پی سی

یکی از قابلیت‌های خوب واتساپ پیام‌های صوتی آن است که برخلاف فیس بوک مسنجر دارای محدودیت زمانی نیست و شما همچنین ببینید که مخاطبین شما چه زمانی به این پیام‌ها گوش داده‌اند.

حالا واتساپ این قابلیت را بهبود بخشیده است و به شما اجازه خواهد داد تا قبل از ارسال پیام صوتی به آن گوش کنید. برای استفاده از این ویژگی فقط کافی است روی علامت میکروفون فشار دهید و نگه دارید تا ابتدا پیام صوتی خود را ضبط کنید، سپس با اسلاید کردن به سمت بالا، به حالت ضبط هندزفری بروید. آنجا روی دکمه Stop فشار دهید و سپس با فشردن دکمه Play به پیام صوتی خود گوش کنید. اگر از صدای خودتان راضی بودید گزینه ارسال را بزنید.

مطالب مرتبط:

این قابلیت برای کسانی که حساسیت خاصی روی صدای خودشان دارند بسیار مفید است و کار کردن با آن نیز بسیار راحت است. این در حالی است که اینستاگرام و فیس بوک مسنجر اجازه چنین کاری را به کاربران نمی‌دهند. البته شما در این دو اپلیکیشن‌ مجبور به فشار دادن و نگه داشتن آیکون میکروفون نیستند و می‌توانید این گزینه را در ابتدای ضبط قفل کنید.

قابلیت جدید واتساپ برای همه کاربران اندرویدی و آی او اس عرضه شده است، اما ممکن به‌طور همزمان در اختیار همه قرار نگیرد. بنابراین باید کمی منتظر بمانید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.