پی سی فیل اسپنسر کنترلر دوال‌سنس را تحسین می‌کند - پی سی

بدون شک کنترلر دوال‌سنس یکی از بهترین ویژگی‌ها و نوآوری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ به شمار می‌رود. حال رییس اکس‌باکس نیز اخیراً به ستایش این کنترلر پرداخته است.

تاکنون بازی‌بازان، توسعه‌دهندگان و منتقدین به تحسین کنترلر دوال‌سنس و ویژگی‌های آن پرداخته‌اند. آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) در مصاحبه با وب‌سایت The Verge، این کنترلر را ستایش کرد.

من آنچه را که سازندگان با کنترلر دوال‌سنس انجام داده‌اند، تحسین می‌کنم. نه فقط به خاطر مشخصات کنترل‌کننده بلکه چیزی فراتر از آن. فکر می‌کنم در این صنعت ما باید از یکدیگر نوآوری‌ها و اختراعات جدیدی را می‌سازیم، یاد بگیریم. خواه این موارد مربوط به سرویس Game Pass باشد، یا فناوری جدید در کنترلر و یا Wii در گذشته. اقدامات سونی و نینتندو بر کار و حرکت ما تاثیرگذار بوده است.

اما چرا مایکروسافت سعی نکرد یک کنترلر جدید مانند DualSense را ارائه دهد؟ اسپنسر در این مصاحبه کمی به این موضوع پرداخت.

کنترلر Xbox به نوعی به یک پیش‌فرض تبدیل شده است. حتی خارج از سناریوهای بازی که همیشه برای من عجیب است، این مورد وجود دارد. من کسی را مشاهده خواهم کرد که یک ربات را کنترل می‌کند و آن‌ها در جایی از سناریوی سازمانی از کنترلر Xbox استفاده می‌کنند.

این چیزی است که ما باید در مورد مجموعه و زیرمجموعه‌های خود به آن فکر کنیم. همه‌ی کنترلرهای ما توانایی‌های یکسانی برخوردار نیستند. کنترلر Elite دکمه‌هایی را در پشت و موارد دیگر دارد. فکر نمی‌کنم وجود آن مانع ما شود. چیزی در مورد انتظار مشترکی که مردم از کنترلرهای ما و همه‌گیر بودن آن وجود دارد که به نظر من همانند یک رشته و سلسله است. این امر ما را از ابتکار عمل باز نمی‌دارد. به طور مشخص ما باید به همه‌ی موارد موجود فکر کنیم. نمی‌توانیم با عجله یک کنترلر جدید را ارائه دهیم، زیرا اکنون انتظارات زیادی در مورد نحوه‌ی کارکرد آن وجود دارد. ما مهم‌تر از هر چیز می‌توانیم نوآوری داشته باشیم و قصد داریم کارهایی را که هر شرکت دیگری انجام می‌دهد، بررسی کنیم. می‌خواهیم از آن‌ها یاد بگیریم و موارد مورد نیاز را در کار خود اعمال نماییم.

با توجه به صحبت‌های فیل اسپنسر، به نظر می‌رسد در کنترلرهای بعدی اکس‌باکس شاهد نوآوری‌هایی باشیم. در هر صورت باید منتظر ماند و دید تا مایکروسافت چه برنامه‌هایی برای این موضوع در نظر دارد. همچنین رییس اکس‌باکس در این مصاحبه در خصوص نحوه‌ی قرارداد توسعه‌دهندگان با سرویس Game Pass و همچنین عرضه‌ی سرویس XCloud در سال آینده برای تلویزیون‌های هوشمند صحبت کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.