پی سی فروش 283 میلیون دلاری سری شیائومی 12 در اولین روز عرضه - پی سی

سری شیائومی ۱۲ روز گذشته برای اولین بار در کشور چین عرضه شد و فروشی معادل ۲۸۳ میلیون دلار (۱٫۸ میلیارد یوان) را در کمتر از پنج دقیقه تجربه کرد. شیائومی در نسل جدید گوشی‌های خود از استراتژی جدیدی بهره برده و برای اولین بار یک پرچمدار کامپکت را به بازار عرضه کرده است.

سری شیائومی ۱۲ شامل نسخه‌ی پایه‌، پرو و ایکس می‌شود. نسخه‌ی پرو در واقع پرچمدار اصلی این سری بوده و شیائومی ۱۲ ایکس نیز بازار گوشی‌های اقتصادی را هدف قرار داده است. نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲ نیز علی‌رغم استفاده از سخت‌افزار قدرتمند از قیمت مناسبی برخوردار بوده و تجربه‌ی کار با یک گوشی پرچمدار را در ازای هزینه‌ای نسبتاً پایین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ی اولترای این گوشی‌ها نیز در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی 12

تمامی گوشی‌های سری شیائومی می ۱۱ که در سال گذشته عرضه شده بودند از صفحه نمایش ۶٫۸۱ اینچی بهره می‌بردند اما شیائومی در نسل جدید گوشی‌های خود این مشکل را برطرف کرده است. نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی شیائومی ۱۲ ایکس و نسخه‌ی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی شیائومی ۱۲ پرو به ترتیب با قیمت ۵۰۰ دلار (۳٫۱۹۹ یوان) و ۸۵۰ دلار (۵٫۳۹۹ یوان) به بازار عرضه شده و نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲ نیز ۵۸۰ دلار (۳٫۶۹۹ یوان) قیمت‌گذاری شده است.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این سری از گوشی‌های شیائومی توان رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها