پی سی عرضه‌ی DOOM Eternal برروی نینتندو سوییچ یک گام موفق به شمار می‌آید - پی سی

در اوایل سال جاری بود که طرفداران مجموعه‌ی اکشن و تیراندازی اول شخص DOOM توانستند پس از تجربه‌ی نسخه‌ی موفق سال ۲۰۱۶، مجددا به دنیای این مجموعه وارد شده و در بازی DOOM Eternal به سلاخی انواع هیولاها و شیاطین جهنمی بپردازند. این بازی از همان ابتدا برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و قرار بود برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر گردد اما در نهایت به علت برخی مشکلات پیش‌بینی نشده به تاخیر افتاد.

از آن زمان تا هفته‌های گذشته اخباری در مورد نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی DOOM Eternal به گوش نمی‌رسید و بسیاری بر این باور بودند که توسعه‌ی این نسخه لغو شده است. خوشبختانه فردا بازی DOOM Eternal قرار است تنها به صورت دیجیتالی برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد. حال تیم توسعه در یک مصاحبه به بیان مطالبی پرداخته است که چالش‌های پیش رو برای رخ دادن این اتفاق را برای طرفداران بیان می‌کند.

به تازگی تهیه‌کننده‌ی ارشد آقای کودی نایس‌وارنر (Cody Nicewarner) به همراه طراح و مهندس ارشد یعنی تراویس آرچر (Travis Archer) در شرکت پانیک باتن (Panic Button) که برروی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی DOOM Eternal در حال کار هستند، در یک مصاحبه با مجله‌ی NintendoEverything در مورد روند توسعه‌ی پروژه‌ی خود به بیان مطالب جالبی پرداختند. آن‌ها اظهار داشتند که توسعه‌ی این بازی برروی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ یک اقدام بزرگ و جالب به شمار می‌آید و در مقایسه با عرضه‌ی سایر عناوین بتسدا (Bethesda) که همین شرکت عرضه‌ی آن‌ها برروی کنسول نینتندو سوییچ را بر عهده داشته است، پروژه‌ی DOOM Eternal یک گام موفق و رو به جلو به شمار می‌آید. آن‌ها همچنین علت تاخیر طولانی عرضه‌ی بازی برروی پلتفرم مذکور را قرار داشتن سطح کیفی و توسعه‌ی بازی DOOM Eternal در مرحله‌ای بالاتر اعلام کردند:

هنگامی که ما پروژه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی DOOM Eternal را تحویل گرفتیم، به خوبی آگاه بود که این یک پروژه‌ی عظیم بوده و ما به تمامی تجربیات گذشته‌ی خود برای ساخت آن نیاز خواهیم داشت. ما به صورت کامل و دقیق تجربه‌ی کار با موتور گرافیکی idTech را در اختیار داشتیم؛ چرا که پیش از این توسعه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی‌های DOOM (2016)، Wolfenstein 2: The New Colossus و Wolfenstein: Youngblood را انجام داده بودیم. با این حال توسعه‌ی بازی DOOM Eternal برروی نینتندو سوییچ کاملاً در سطح دیگری قرار دارد. مارتی استارون (Marty Stratton) و هوگو مارتین (Hugo Martin) هر دو در مورد بازی DOOM Eternal که یکی از بلند پروازانه‌ترین پروژه‌های تاریخ استودیوی آی‌دی سافتور (id Software) به شمار می‌آید، با ما صحبت کرده‌اند و ما نمی‌توانستیم در این باره کوتاهی کنیم. توسعه‌ی بازی DOOM Eternal یک گام موفق و بلندپروازانه به شمار می‌آید و بسیار جاه‌طلبانه بوده است؛ به همین علت زمان عرضه‌ی بازی تاخیر بیشتری داشت. با این حال بازی‌بازان مطمئن باشند که این بازی ارزش انتظار فراوان را خواهد داشت.

عنوان DOOM Eternal هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی فردا منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.