پی سی عبور از تاریکی | نقدها و نمرات بازی Projection: First Light - پی سی

بازی Projection: First Light چند روز قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت و تا این جا هم نظرات متفاوتی پیرامون آن عرضه شده است. در همین راستا، در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات این اثر داشته باشیم.

Projection: First Light را باید عنوانی دوبعدی در سبک‌های اکشن و پلتفرمر به حساب آورد که ماجراجویی‌های دختر کوچکی به نام گرتا (Greta) را روایت می‌کند. او که در جهانی پر از سایه‌ها، تاریکی‌ها و اتفاقات رمزآلود زندگی می‌کند، در یکی از روزها تصمیم می‌گیرد که سفر جالبی را در پیش گرفته و نزد مردم به یک قهرمان تبدیل شود. گرتا این قدرت را دارد که روشنایی‌ها را در دست گرفته و از آن به عنوان ابزاری برای پیشروی و نبردهایش بهره ببرد. همچنین وی باید با موانع، پازل‌ها و دشمنان فراوانی روبه‌رو شود. شاید یکی از برترین ویژگی‌های این بازی را بتوان موسیقی آن دانست که حس ترس و هیجان خوبی را به بازی‌باز منتقل می‌کند. بنابراین اگر از دوست داران این آثار هستید، شاید Projection: First Light انتخاب خوبی برایتان باشد. برای تماشای ویدئویی از این عنوان می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که استودیوی شدوپلی (Shadowplay) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Projection: First Light را به عهده داشته است. ضمنا این بازی فاقد هر گونه بخش آنلاین و چند نفره بوده و تمام قسمت‌های آن را باید به صورت آفلاین و انفرادی طی کنید. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز منتقدان برتر حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را پیرامون این اثر در دسترس قرار داده‌اند که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

TheXboxHub 8/10

اگر علاقه‌مند به عناوین ماجراجویی با طراحی تاریک و گیم‌پلی منحصربه‌فرد هستید، Projection: First Light می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی را برروی کنسول اکس‌باکس وان تجربه کردیم و باید بگوییم که از آن لذت بردیم.

Xbox Tavern 6.1/10

سخت است که بتوانیم بازی Projection: First Light را به بازی‌بازان پیشنهاد کنیم. تصاویر و صداگذاری این بازی بسیار جذاب است و آن‌ها را باید برترین ویژگی‌های آن به شمار آورد. ایده‌ی استفاده از سایه‌ها و روشنایی‌ها در این بازی بسیار خوب بوده و تیم سازنده نیز تا حد زیادی در پیاده‌سازی آن به موفقیت رسیده است. متاسفانه Projection: First Light بسیار کوتاه است و پایان خوبی را هم برای آن در نظر نگرفته‌اند. از این گذشته، مشکلات و نواقص زیادی در آن دیده می‌شود و امیدوار هستیم که در آینده با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی رفع شونذ.

VIDEO CHUMS 6/10

Projection: First Light یک بازی اکشن، پلتفرمر و دوبعدی است که از برخی از قسمت‌های آن تا حدی لذت بردیم. البته باید بدانید که محتویات زیادی در این اثر به چشم نمی‌خورد و سازندگان می‌توانستند زمان بیشتری را صرف ساخت آن کنند.

XBLA Fans 6/10

در بازی Projection: First Light، شخصیت اول از روشنایی به عنوان کورسوی امید استفاده می‌کند و در مجموع فکر می‌کنیم که ایده‌ی سازندگان در این خصوص خوب بوده است. شاید علاقه‌مندان به بازی‌های فکری و پازلی بتوانند لحظات خوشی را با این اثر داشته باشند. درک داستان بازی کمی دشوار است، چرا که هیچ یک از کاراکترها در آن حرفی نمی‌زنند. حداقل تیم سازنده می‌توانست یک راوی را برای آن قرار دهد تا داستان را به خوبی به بازی‌بازان انتقال دهد. عبور از دیوارها و موانع بسیار سخت است و گاهی مشکلات و باگ‌هایی باعث می‌شود که نتوانید کارتان را به خوبی انجام دهید. نحوه‌ی ذخیره‌سازی Projection: First Light نیز با مشکلاتی روبه‌رو است و بازی‌بازان پس از چند دقیقه تجربه‌ی این بازی به خوبی این مسئله را درک خواهند کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.