پی سی طرح مفهومی خودروی SUV جدید کیا منتشر شد - پی سی

طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه شرکت خودرو سازی هیوندای در لس آنجلس چیزهای بیشتری از صرفا یک بدنه روی جهار چرخ نشان می‌دهند. برند کیا اخیرا از طرح‌های مفهومی خودروی EV9‌ اش رونمایی کرده که به نظر می‌رسد مدل بعدی خودروهای الکتریکی‌اش باشد.

زبان طراحی زاویه‌‌دار این خودرو توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. اما گل سرسبد این خودرو ممکن است تکنولوژی آن باشد که سایر ابعاد این خودرو را تحت الشعاع قرار می‌دهد. به طور مثال داخل خودرو یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی تعبیه شده‌است که به راحتی نیازهای راننده و مسافر را برآورده می‌کند. هرچند این صفحه نمایش به بزرگی هایپراسکرین در خودروی Mercedes EQS نیست، اما قطعا از صفحه‌های ۱۲ اینچی به کار برده شده در خودروی EV6 گران‌تر است.

همچنین شما ‌می‌توانید انتظار عملکرد عالی پیمایش ۳۰۰ مایلی و شارژ ۳۵۰ کیلوواتی داشته باشید که میزان شارژ این خودرو را درتنها ۳۰ دقیقه از ۱۰ درصد به ۸۰ درصد می‌رساند. هرچند طرح مفهومی EV9 به پای یک تسلای مدل Y نمی‌رسد، اما ممکن است به تعداد دفعات کمتری برای شارژ کردن آن توقف کنید.

این خودرو می‌تواند هنگامی که در توقف کامل است، با تبدیل ردیف دوم به یک میز و چرخاندن ردیف اول به سوی عقب، به مکانی برای گردهمایی هم تبدیل شود. همچنین گزینه Enjoy هم در این خودرو تعبیه شده‌است که برای مهمانی ها و طبیعت گردی، ردیف سوم را چرخانده و درب صندوق را باز می‌کند. همچنین باید انتظار لوازم طبیعت دوستانه الزامی‌ای مانند وسایل بازیافت شده برای پوشش کف خودرو و بطری های آب دوباره استفاده شده برای صندلی‌ها و چرم گیاهی برای داخل خودرو را، داشته باشید.

مطالب مرتبط:

کیا اعلام نکرده است که این خودرو چه زمانی به مرحله تولید خواهد رسید، هرچند اگر این شرکت صندلی‌های متحرک و چرخ‌های ۲۲ اینچی را برای مدل واقعی این خودرو حذف کرد، نباید شگفت‌زده شویم. بزرگترین سوالی که ممکن است ایجاد شود، قیمت این خودرو است. کیا اولین نمونه EV6 خود را به قیمت ۵۸,۵۰۰ دلار به فروش رساند، که البته آن مورد یک خودروی تولید محدود بود. ما انتظار قیمت‌های بالاتری برای EV9 داریم، البته اگر روزی به مرحله عرضه برسد. هرچند این خودرو که تنها برای رانندگی درون شهری طراحی شده است، به راحتی از خودروی Niro EV گران‌تر خواهد بود.

می‌توانید معرفی این خودرو را در ویدئو زیر مشاهده کنید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها