پی سی شهر شب، شهر رویاها | مروری بر نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077 - پی سی

بالاخره زمان موعود فرا رسیده است؛ شاید باور این موضوع آن هم پس از تاخیرهای فراوان بسیار سخت باشد اما این طور که پیداست باید طی روزهای آینده منتظر عرضه‌ی بازی محبوب و به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 باشیم. با نقدها و نمرات این بازی با گیمفا همراه باشید.

مروری کوتاه بر بازی Cyberpunk 2077

کمتر کسی است که با استودیوی سی‌دی پراجکت رد آشنایی نداشته باشد؛ استودیوی لهستانی که یکی از برترین نقش آفرینی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی یعنی  Wild Hunt را خلق کرد و پس از آن به سراغ یک پروژه‌ی جاه طلبانه‌ی دیگر رفت. بله؛ از بازی محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 صحبت می‌کنیم.  داستان بازی در شهری به نام نایت سیتی جریان دارد. بازی‌بازان کنترل شخصیتی به نام V را به عهده می‌گیرند که یک مزدور است و در ازای انجام کارهای خلاف، پول دریافت می‌کند. البته بازی‌بازان قادر خواهند بود تا شخصیت بازی را مطابق با سلیقه‌ی و دلخواه خود ساخته و به تجربه‌ی بازی بپردازند. دنیای بازی به صورت جهان آزاد و بسیار بزرگ طراحی شده است اما نکته‌ای که این عنوان را متمایز می‌کند اول شخص بودن آن است. بازی تماما به صورت اول شخص دنبال می‌شود. سلاح‌های متنوعی در بازی وجود دارند که هر یک از سلاح‌های بازی قابل شخصی سازی هستند که باعث عمق بیشتر گیم‌پلی بازی می شوند. به علاوه مراحل و ماموریت‌های مختلفی در بازی وجود دارند که هر یک از این مراحل به روش‌های مختلفی قابل انجام هستند. در مجموع بازی Cyberpunk 2077 دارای جزئیات ریز و درشت و مکانیزم‌های پیچیده‌ی بسیاری است که بدون شک می‌توانند از این بازی یک شاهکار دیگر بسازند.

نقدها و نمرات بازی Cyberpunk 2077

شاید باور این موضوع آن هم پس از تاخیرهای فراوان بسیار سخت باشد اما این طور که پیداست باید طی روزهای آینده منتظر عرضه‌ی بازی محبوب و به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 باشیم. با نقدها و نمرات این بازی با گیمفا همراه باشید.

God is a Geek 10/10

علیرغم مشکلات جزئی در بازی، عنوان Cyberpunk 2077 یکی از شگفت انگیزترین و جیرت انگیزترین نوع رسانه است که من تا به حال آن را مشاهده کرده‌ام

The Digital Fix 10/10

سی‌دی پراجکت در زمینه‌ی ساخت یک بازی سندباکس بسیار موفق عمل کرده و استانداردهای جدیدی در این زمینه تعریف کرده است. Cyberpunk 2077، بازی‌های ویدیویی جهان آزاد را وارد نسل جدیدی می‌کند.

M3 10/10

Cyberpunk 2077 یک تجربه‌ی سرگرم کننده است که مشابه آن وجود ندارد. دنیای جهان آزاد بازی با بالاترین کیفیت خلق شده و همیشه در طول انجام بازی شما کارهای زیادی برای انجام دادن در نقشه‌ی آن خواهید داشت. به علاوه مسیرهای داستانی زیادی در بازی وجود دارند که قادر هستید آن‌ها را انتخاب کنید که هر یک از ‌‌آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی از داستان بازی را برای شما رقم خواهند زد. این موارد در کنار صدها نوع اسلحه، آپگریدها، ماموریت‌های فرعی و بسیاری از محتویات دیگر باعث می‌شوند تا به مدت طولانی به تجربه‌ی این بازی مشغول باشید. Cyberpunk 2077 قطعا یکی از بهترین و برجسته‌ترین بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ به شمار می‌آید.

VGC 10/10

یک نقش آفرینی برجسته که به شکل بسیار برجسته و تحسین برانگیزی خلق شده است.  این بازی از نظر کیفیت سینمایی در میان بازی‌های ویدیویی جهان آزاد فراتر از استانداردها عمل کرده است. تنها باید مراقب باگ‌های بازی در زمان انتشار باشید.

Stevivor 9.5/10

مهم‌ترین چیزی که باید هر کسی در مورد بازی Cyberpunk 2077 بداند این است این بازی در عین حال که کامل نیست اما به همان اندازه یک تجربه‌ی شگفت انگیز به شمار می‌آید.

IGN 9/10

بازی Cyberpunk 2077 شما را به دنیای عظیم و زیبای خود وارد می‌ کند اما در این زمینه محدودیت‌هایی پیش روی شما می‌گذارد. در بازی انتخاب‌های بی‌شماری برای ساخت شخصیت خود، نحوه‌ی دریافت و پیش‌برد ماموریت‌ها و مبارزه با دشمنان دارید و باید هوشیار باشید که این انتخاب‌ها هم بر دنیای بازی و مردمان آن و هم برروی شما و داستان بازی تاثیرگذار خواهند بود. این داستان‌ها می‌توانند احساسی، خنده‌دار، تاریک و یا هیجان انگیز باشند و یا گاهی اوقات با داستانی روبرو می‌شوید که تمام این تم‌های داستانی نام برده را در بر می‌گیرد. ماموریت‌های اصلی بازی شاید کوتاه‌تر از آن‌چیزی است که انتظار داشته‌اید و اینکه همیشه مخشص نیست که باید چه کاری انجام دهید تا بتوانید تغییراتی در پایان داستان بازی اعمال کنید اما تعداد بی‌شمار ماموریت‌های فرعی که از همان ابتدای بازی در دسترس هستند، تاثیر بسیار قدرتمند و مهمی بر این موضوع دارند و باعث می‌شوند که شما در پایان بازی گزینه‌های بیشتری در اختیار داشته باشید. متاسفانه باگ‌های زیاد بازی ممکن است برخی اوقات تجربه‌ی بازی را با مشکل روبرو کنند اما با این حال طراحی انعطاف پذیر بازی Cyberpunk 2077 باعث شده تا این بازی یک نقش آفرینی واقعا شاهکار و برجسته باشد.

everyeye.it 9/10

Cyberpunk 2077 یک شاهکار است. این بازی عنوانی است که نه تنها استاندارهای بازی‌های ویدئویی را نه تنها در سبک نقش آفرینی بلکه در میان تمام بازی‌ها جهان آزاد را فراتر برده است

GameSpot 7/10

زمان اتمام بازی شاید برای هر بازی‌بازی متفاوت باشد اما در تجربه‌ی ما، باگ‌های بازی بسیار قابل توجه و تاثیرگذار بودند و گاهی اوقات ما را وادار ساختند تا فایل ذخیره‌ی بازی را مجددا بارگذاری کرده و یا از باری به طور کامل خارج شویم. بسیار سخت است که وارد دنیایی شوید که به دلیل وجود باگ‌ها و مشکلات دائما باید از آن خارج شوید. اما در مجموع تعامل و برقراری ارتباط با دنیای بازی Cyberpunk 2077 به طور کلی سخت است. طراحی سطحی دنیای بازی به کنار، برخی از موارد و فعالیت‌هایی که در اطراف شما در حال وقوع هستند به مانند تبلیغات، تیراندازی در خیابان‌ها و بسیاری از فعالیت‌های دیگر که وجودشان غیر ضروری به نظر می‌رسد. ماموریت‌های فرعی و شخصیت‌های بازی تنها قسمت روشن شهر تاریک نایت سیتی هستند ( از جمله نکات مثبت بازی به شمار می‌آیند) و مکانیک‌های نقش آفرینی بازی نیز در نوع خود بهترین به شمار می‌آیند. این‌ها مواردی هستند که باعث شد‌ه‌اند تا من این تجربه‌ی ناامید کننده را همچنان ادامه دهم.

GamesBeat 6/10

من فکر می‌کنم که Cyberpunk 2077 یک عنوان یک بازی با بودجه‌ی هنگفت، تجربه‌ی هیجان انگیزی را به بسیاری از بازی‌بازان که به دنبال چنین تجربه‌ای هستند، ارائه می‌‌دهد اما این بازی از نظر برخی عناصر کلیدی کمبود دارد که از نظر من قربانی جاه‌طلبی آن شده اند.

 

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۰  آذر ۱۳۹۹ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با این بازی می‌توایند به این نشانی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.