پی سی شرکت سگا شصتمین سالگرد تاسیسش را جشن می‌گیرد - پی سی

شرکت سگا (Sega) بیش از ده بازی از سری Sonic the Hedgehog را برای مدت محدودی در استیم (Steam) تخفیف داده است. به عنوان بخشی از جشن ۶۰ سالگی شرکت سگا، فروش این عناوین با تخفیف ۷۵ درصدی یا حتی بیشتر عرضه می‌شود.

حتی اگر اوایل امسال فیلم Sonic the Hedgehog به یک موفقیت غافلگیرکننده تبدیل شد ، سال ۲۰۲۰ برای Sonic کند پیش رفته است. امسال هیچ بازی‌ای از این سری منتشر نشده و عناوین آینده  به طور رسمی اعلام نشده اند. این بدان معناست که طرفداران سونیک فقط به روزرسانی های جزئی خبری مانند ظاهر جدید Sonic the Hedgehog برای پاییز را دریافت کرده‌اند. با این حال‌، این زمان خوبی برای جلب نظر میراث Blue Blur است و طرفداران می‌توانند به لطف فروش با تخفیف در استیم این کار را انجام دهند. فروش سری سونیک تا ۱۹ اکتبر ادامه خواهد داشت و به بازیبازان فرصت می‌دهد تا تصمیم بگیرند کدام بازی‌ها را می‌خواهند. تا آنجا که Sonic the Hedgehog’s 2D پیش می‌رود ، هر یک از بازی‌های اصلی سگا جنسیس (شامل Sonic 1 ، ۲ CD ، و مجموعه‌ی دو بازی ۳ & Knuckles) اکنون با قیمت کمتر از دو دلار در دسترس هستند و Sonic 2 نیز رایگان است. همین امر در مورد اسپین آف‌های Sonic Spinball و Sonic 3D Blast وجود دارد. با تخفیف‌ترین بازی‌های ۳D Sonic ، Sonic Adventure DX: Director’s Cut و Sonic Adventure 2 هستند که هر دو با کمتر از سه دلار در دسترس قرار گرفته‌اند. اگرچه طرفداران در مورد بهترین بازی Sonic Adventure اختلاف نظر دارند، اما فروش هر دوی آن‌ها باعث می‌شود بازی‌بازان به‌ راحتی تصمیم بگیرند.

تازه واردان سری Sonic ممکن است مطمئن نباشند که از کجا شروع کنند، اما چند گزینه‌ی خوب وجود دارد. کسانی که می‌خواهند یک بازی دو بعدی Sonic را امتحان کنند ممکن است با بازی Sonic Mania ، بازیابی بسیار موفق یک‌پارچه‌سازی با سیستم‌عامل‌ها از سال ۲۰۱۷ آغاز شود که با قیمت ۵ دلار در حال فروش است. کسانی که آنچه را که بازی می‌کنند دوست دارند، می‌توانند با کمی بیش از دو دلار به افزونه‌ی بسته الحاقی بازی، Sonic Mania Plus ، دسترسی پیدا کنند. تا آنجا که بازی‌های ۳D Sonic وجود دارد، یک گزینه‌ی محبوب Sonic Generations است، یک عنوان سالگرد ۲۰۱۱ با موضوع سفر به زمان در دنیای سونیک منتشر شد.

توجه به این نکته مهم است که بسیاری از بازی های Sonic در استیم در دسترس نیستند و بنابراین در فروش گنجانده نشده‌اند. این شامل برخی از عناوین بدنام (مانند Sonic the Hedgehog 2006) و برخی از بازی های معروف (مانند سه گانه Sonic Advance) است. طرفداران باید تلاش بیشتری برای انجام این بازی‌ها مانند یافتن سخت افزار اصلی و کارتریج‌ها انجام دهند. علاوه بر ۶۰ سالگی این شرکت ، سگا در حال آماده شدن برای جشن یک مهم دیگر است. ۳۰ سالگی سری Sonic نیز در راه است. سگا اعلام کرده است که اطلاعیه‌های مهمی در دسترس است، بنابراین خوشبختانه طرفداران جدیدی که از فروشگاه استیم برای کشف سری استفاده می‌کنند، متوجه خواهند شد که بازی‌های جدیدی دارند که در آینده نزدیک منتظر آنها هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.